Nu ingen unoder.... mens jeg er på MC træf

Kan I nu opføre jer ordentligt, mens jeg er på træf i Thy…

[smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Jeg kommer tilbage på søndag, så nu må I være søde herinde (det er I da hele tiden -thumbs )

Vi ses på søndag - eller mandag [bigloony]

Jeg håber du får en rigtig god tur til MC træffet. Det skulle vist være rigtig hyggeligt på det træf. Lad os håbe at i får noget ordentligt vejr. Vejrudsigten ser desværre ikke for lovende ud og du skal vel sove i telt?

Jaaaahh - vi skal sove i telt :frowning: og jeg har set vejrudsigten… ØV ØV

Men det må bare være sådan… Jeg håber ihvertfald at det bliver en hyggelig tur…

Aji, så kan vi lave ballade… jubbbiiii eji jeg skal nok være en sød pige mens du er væk…

Jeg håber at i tros vejret får en rigtig god og hyggelig tur

Annette, god tur -thumbs jeg håber at du kommer til at hygge dig og ikke bliver for våd -jegkrydser

Kan du have en hamrende god tur -mb, -mb, -mb, -mb, -mb,

Rigtig god tur [smilie=hate-tunz.gif]

puha, jeg har vist haft mine ture til thy-træffet, det er et rigtig godt træf. desværre kan jeg aldrig rigtig huske noget fra det træf. ha en rigtig god tur og pas på jer selv

God tur Annette og pas nu på alt det du hælder indenbors :smiley: :smiley: :smiley:

Enig -thumbs

Også skal der laves ballede -wehu
Nu er der jo en mindre til at holde styr på os gale mennesker -hi5

-nummer -nummer -nummer -nummer

God fornøjelse på træffet :slight_smile:

Enig -thumbs

Også skal der laves ballede -wehu
Nu er der jo en mindre til at holde styr på os gale mennesker -hi5

-nummer -nummer -nummer -nummer[/quote]

-høhø -høhø Jeg er her da stadig Stine -høhø -høhø

Enig -thumbs

Også skal der laves ballede -wehu
Nu er der jo en mindre til at holde styr på os gale mennesker -hi5

-nummer -nummer -nummer -nummer[/quote]

-høhø -høhø Jeg er her da stadig Stine -høhø -høhø[/quote:3pxdtlxe]

Så tag dog med -høhø -høhø

Enig -thumbs

Også skal der laves ballede -wehu
Nu er der jo en mindre til at holde styr på os gale mennesker -hi5

-nummer -nummer -nummer -nummer[/quote]

-høhø -høhø Jeg er her da stadig Stine -høhø -høhø[/quote]

Så tag dog med -høhø -høhø[/quote:312fjz7z]

Næ Næ Denise nogen skal jo holde øej med dig [bigloony] [bigloony]

Enig -thumbs

Også skal der laves ballede -wehu
Nu er der jo en mindre til at holde styr på os gale mennesker -hi5

-nummer -nummer -nummer -nummer[/quote]

-høhø -høhø Jeg er her da stadig Stine -høhø -høhø[/quote:3bya86qy]
Ja, men du har nok andre ting at se til -prut -fin -hæhæ

God tur Annette -thumbs

Iihh hvor er det godt at se, at I har opført jer nogenlunde godt -thumbs

Jeg har haft en rigtig god weekend, med godt vejr (jaaaah det havde I ikke regnet med hvaa??) og et par enkelte til halsen…

Dog startede min weekend ikke helt efter planen.
Jeg er jo ved at tage kørekort til MC, og vi kommer kørende ud af en landevej, der slår et sving. Jeg havde ikke set, at der i det sving lå noget grus, så min motorcykel kommer glidende ind i kurven og så mister jeg kontrollen over den…

Motorcyklen svinger lidt og jeg glider ud i grøften. Det gik enormt stærkt, og jeg var voldsomt rystet bagefter. -ked
Da jeg havde “ødelagt” min motorcykel en lille smule, kunne jeg ikke køre den tilbage, så jeg kom ind i bilen, og SÅ kunne jeg pludselig godt mærke min hofte… Jeg sagde til kørelægen, at jeg måske var nødt til at komme forbi skadestuen, så han kørte mig ind til byen igen, hvor en anden kørelæge kørte mig over på skadestuen.
Jeg ringede til Karsten, men han sad i bilkø, så han ringede efter en kammerat, som skyndte sig ud til mig…

Da jeg var kigget på, blev jeg erklæret fri for brud [smilie=hate-tunz.gif] og SÅ kunne vi komme videre…

Anne - min kære dejlige søster, blev helt skræmt over mine mærkelige sms’er og min opringning - UNDSKYYYLD SØDE, men hold da op hvor er jeg glad for, at jeg har hende…

Nååå - det var lidt om min tur til træf…

godt du er ok Annette… slemme slemme dig sådan at gøre Anne nervøs :slight_smile:

op på hesten igen så at sige :smiley:

glæder mig til at sige tillykke til dig når du får kortet :slight_smile:

Ja ja jeg glæder mig meget, meeen lad os nu lige se i første omgang, OM jeg kan få det, eller om jeg kører galt hele tiden…

-sorry -uh

Altså Annette, nu må du virkelig køre lidt mere forsigtigt. Du skal ALTID checke svingene for grus, korn, græs og blade. Landmændene smider SÅ meget i svingene. Det er straks værre med olie det kan være svært at se.
Ligesom du skal passe SÅ meget på med at bremse hårdt i regnvejr, især støvregn kan være som brun sæbe.
Men det ER altså farligt med kun 2 hjul (måske skulle du få støttehjul til at starte med)

Men du skal nok lære det, bare tag det roligt og vær vågen, bare en smule uopmærksomhed så går det galt. Jeg går ud fra du har tøj med beskyttelse her og der, hofter, knæ, albuer og ryg -jegkrydser -jegkrydser

Og så glemte jeg helt, godt der ikke skete mere :slight_smile: