Nu kommer de! :D

Tillykke med de :stork::stork::stork::stork:

Det må virkelig være spændende at kunne følge det på så nær hold. Glæder mig til at følge dem via billeder :wink:

:stork:

Tillykke med dem :flag:

Nummer 4 blev den sidste. Nu ligger hun og putter med dem, og vil helst ikke forstyrre hende ligenu. :slight_smile: jeg sætter billeder ind senere af dem alle sammen… Men hold nu op, hvor er de søde! :slight_smile:

:flag: Tillykke med dem :flag:

Tusind tak for al jeres hjælp.
Øhm, med hensyn til moderkagen, så tror jeg at de alle er med ude… Men svært at sige, fordi hun gik rundt inde i skabet mens hun fødte. Så oftes lå hun så jeg ikke kunne se hverken killing, eller moderkage.
Men nu ligger hun og putter med de små, prøvede at få hende op på et tæppe, men det lykkedes mig ikke rigtig. Så jeg prøver igen senere…
Så kan jeg også lige få vejet killingerne og få taget billeder :).

Hold da op hvor spændende med en online-fødsel.:slight_smile:

Flot klaret mormis, og også flot klaret af dig:ok:

Tillykke med firlingernes fødselsdag :flag:

Tillykke med dem :smiley:

kæmpe tillykke, og sikke da en oplevelse af de store. Jeg kan godt forstå at du var nervøs, for det ville jeg nemlig også have været, men jeg synes du klarede det super flot :slight_smile:

Tillykke med killingerne :flag: :flag: :flag: :flag:

Det er en rigtig god dag at blive født på, det er nemlig min søns fødselsdag :tihi:

Tillykke med firkløveret :smiley:

Sikke en dygtig kat du har :smiley: Og flot at du bevarede roen :smiley:

(jeg tænker stadig med gru på vores eneste killingefødsel… jeg ved ikke hvem der var mest snotforvirrede… os eller katten L Men det gik da L)

Stort tillykke med de fire :slight_smile:

Stort tillykke med firekløveret.

det klare i begge fint…

:flag: STORT til lykke med firlingerne :flag:
Det er en dygtig missemor du har der :slight_smile:

:flag: Et stort tillykke med firkløveret :flag:

Tusind tak. Og hun klare det stadig rigtig flot… :slight_smile: hun tager sig godt af killingerne, og er neget bevidst omkring dem :)…
Hun giver mig lov til at kæle dem, og tage dem op. Så længe at de er inde i skabet. :slight_smile: så det er en smule svært at tage billeder af dem, inde i mørket… Men tak for støtten, jeg var godt nok nervøs, og spændt…

Men fantastiske er de jo!

Hold da op, hvor I var dygtige begge to . . . . det gik jo lige efter bogen :slight_smile:

STORT til lykke til missemor og dig med det lille firkløver :klap: :klap:

Stort tillykke :flag::flag::flag::flag: med firlingerne.:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Mormis var rigtigt dygtig - og det var du også. :ok:

Tillykke med de fire små :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: