Nu når jeg er blevet aktiv her inde, må i vel hellere vide lidt

Hej / godaften. så vælger i selv-høhø

Jeg hedder Mette . er små 19 år, bliver 20 i november:rock:. jeg bor i egen lejlighed i Århus, sammen med min dejlige huskat, og venter på at min dejlige Birma pige Odette kommer hjem.:wehuu:

Mini er en sort/hvid huskat, på lige knap 13 måneder. hun er rigtig fræk og har den dejligste personlighed. en lille ballademager -likeit

Odette, kender jeg ikke så godt endnu, så hende første gang da hun var (næsten) 6 uger. og har besøgt hende en gang efter, hun er en rigtig charmetrold der har krudt i røven og godt ved hvordan man skal vikle hendes slaver om sine små poter:wehuu::wehuu:

hverdagen bruger jeg selvfølgelig på mine katte, men ellers går jeg på HG, hvor jeg er ved at uddanne mig som salgsassistent. og regner med at jeg skal i butik derefter. derudover drømmer jeg om at blive stylist. :stuck_out_tongue: og så er jeg selvfølgelig sammen med mine dejlige venner, både kattegale og ikke kattegale:tihi:

udover kattes ve og vel, har jeg givet støtte til kampen mod cancer, og nu har jeg også fået mit lille sponsorbarn. en pige på 8 år fra Etiopien der hedder Nados. så hende er jeg ved at gøre livet godt for, så hun kan komme i skole og få en god uddannelse.:wehu:

i er velkommen til at spørge om mere.

potedask fra Mini og Odettes slave.:pote::pote:

Hej, og velkommen hertil. -velkommen -velkommen

Hej
Også velkommen fra mig :velkommen:

:velkommen: jeg er glad for at se at du allerede hygger dig godt i trådene :slight_smile:

Hej og :velkommen:

Håber du får nogle hyggelige stunder , sammen med os :thumbup:

Du skal være så hjertelig velkommen Mette :wehuu:

Hej og :velkommen:

Velkommen til Mette, som sagt er det dejligt at se dig herinde.

:velkommen: Mette…
ogsaa her fra mig…

Maa du faa mange hyggetimer herinde

Velkommen:velkommen:

-velkommen… dejligt du allerede har fundet dig tilrette

glæder mig til at hygge mig endnu mere med dig i trådene -hop-hop

:velkommen::velkommen::velkommen:

Hjerteligt velkommen herinde - her er godt at være.

:slight_smile: