Nu tager jeg chancen

Og undskyld Mette…at jeg helt fik spammet dit indlæg.
Det var ikke meningen.:ups:

Jeg ville bare fortælle vi næsten var/er i samme båd.

Held og lykke med den lille ny…den ser bedårende ud!! :hjerte:

Yngling kan også sagtens være hunkøn.

Så booyaa. :høhø:

[quote=Sheer;471659]Yngling kan også sagtens være hunkøn.

Så booyaa. :høhø:[/quote]
Nope. Det er helt som på tysk: Når Pamina kalder på ‘holder jüngling’, så er det Tamino, det handler om.
Boo yerself :stuck_out_tongue:

Jeg fortryder det her så meget, jeg gør det ALDRIG IGEN!!! ALDRIG

Mini har flænset min ene kind op, begge mine hænder, mit håndled og hovedbunden. og jeg rørte hende ikke!!! Jeg kan ikke komme i nærheden af hende hun er fuldstændig rasende på mig, ikke på killingen men på mig. jeg er seriøst bange for hende lige nu!!!

Katten bliver leveret tilbage og fra nu af hører jeg ikke på jer mere. Sorry to say, men det her gør f***** for ondt!

Suk

Kære Mette, det er jeg ked af at høre.
Det undrer mig godt nok med kattens reaktion.
Og det er synd for dig at havne der igen.

Jeg er fuldstændig målløs :frowning:

Det er jeg også. Men mest over at man ikke giver det længere end 3 timer, før man giver op. Og også over at man ikke lader kattene klare det på deres egne kommisser… sorry promisser (præmisser).

Det har INTET med kattene at gør OVERHOVEDET, det har det at gøre med at Mini er RASENDE på mig og at jeg nu skal på skadestuen og have syet min kind sammen fordi MIT HJERTEBARN er gået amok på mig fordi jeg lyttede til jer her inde.

JA tak giv mig bare et gult kort for det her indlæg!

[quote=Mette Stevnsborg;471715]Jeg fortryder det her så meget, jeg gør det ALDRIG IGEN!!! ALDRIG

Mini har flænset min ene kind op, begge mine hænder, mit håndled og hovedbunden. og jeg rørte hende ikke!!! Jeg kan ikke komme i nærheden af hende hun er fuldstændig rasende på mig, ikke på killingen men på mig. jeg er seriøst bange for hende lige nu!!!

Katten bliver leveret tilbage og fra nu af hører jeg ikke på jer mere. Sorry to say, men det her gør fandme for ondt![/quote]

Mette lad nu Mini være !!! …Jeg nægter at tro, at Mini er SÅ meget anderledes end andre katte - Hun er da bare smadder irriteret på dig, fordi DU er anderledes …Sæt dig hen og læs en bog, eller se en god film, og lad Mini få den ro og fred hun skal bruge til at vænne sig til den nye situation.

[quote=Mette Stevnsborg;471727]Det har INTET med kattene at gør OVERHOVEDET, det har det at gøre med at Mini er RASENDE på mig og at jeg nu skal på skadestuen og have syet min kind sammen fordi MIT HJERTEBARN er gået amok på mig fordi jeg lyttede til jer her inde.

JA tak giv mig bare et gult kort for det her indlæg![/quote]

Så det er folkene på Kattegales skyld??

[quote=Mette Stevnsborg;471727]Det har INTET med kattene at gør OVERHOVEDET, det har det at gøre med at Mini er RASENDE på mig og at jeg nu skal på skadestuen og have syet min kind sammen fordi MIT HJERTEBARN er gået amok på mig fordi jeg lyttede til jer her inde.

JA tak giv mig bare et gult kort for det her indlæg![/quote]

Slap dog af Mette …Du over-reagerer i den grad. Mini gider dig bare ikke lige nu, hun har travlt med at kikke på sin nye misseven - Det nytter altså ikke noget at lægge skylden over på alle andre, når/hvis det er dig der ikke griber det rigtig an !!

[quote=Mette Stevnsborg;471727]Det har INTET med kattene at gør OVERHOVEDET, det har det at gøre med at Mini er RASENDE på mig og at jeg nu skal på skadestuen og have syet min kind sammen fordi MIT HJERTEBARN er gået amok på mig fordi jeg lyttede til jer her inde.

JA tak giv mig bare et gult kort for det her indlæg![/quote]

Katte bliver ikke rasende på deres ejere. At være rasende er en menneskelig følelse. Hvis hun har revet dig, så er det sikkert, fordi du har holdt hende fast imod hendes vilje og tvunget hende til at være tæt på den nye kat. Du skal ikke bilde mig ind, at hun er faret op i hovedet på dig fra den anden ende af lejligheden, fordi hun er fornærmet over, at du har bragt endnu en kat ind i hjemmet.

Hvor er det latterligt at sige sådan noget, helt ærlig, tror du jeg er total dum i hovedet eller hvad? omg !

:thumbdown: sikke en opførelse :thumbdown:

Hvordan ville du have det hvis din kat angreb dig og du fik de svar her? :thumbdown:

Hvordan angreb Mini dig ??? …Gik du rundt og passede dig selv, og pludselig kom Mini farende og angreb dig ? …Eller er det ikke rettere dig der gik i nærkontakt med Mini ??? …Og var vi ikke blevet enige om, at du skulle lade Mini være her i starten …Mette, der har INTET været i vejen med de svar du har fået.

Jeg vælger ikke at svare. Skynd dig hellere at levere killingen tilbage, inden den får traumer for livet…

Mette uden at blande mig alt for meget i det hele vil jeg lige indskyde at da jeg fik thor bed bella mig flere gange når jeg bare gik forbi hende:( det gør rigtig rigtig ondt i jeg ved det. Bella har også altid været mit lille hjertebarn, men det går over :knuser: til dig. tror du har brug for det, og så en dyb indånding

Mette for KATTEN.

Nu tager du dig sammen…
Om ikke andet, så fordi du nu har ansvaret for 2 katte.

Se så at blive voksen.