Nullerne nyder også foråret

Gwendo og Haylee var for første gang med i haven her forleden dag, og det var bestemt noget, der kunne bruges, synes de :rock:


Først skal alting undersøges… Gwendo fører an :slight_smile: Haylee er lidt mere forsigtig.


Haylee ser meget koncentreret ud :tihi:


Gwendo kommer snigende…


Gwendo har fundet noget i græsset :slight_smile:


Her er lille indblik i hvordan de fleste billeder fra den dag ser ud :gruble:


Gwendo attacks!!


Gwendo: Taler du til mig?! :cool:


Gwendo igen :inlove:


Wrooom siger han!


Haylee aka lille frk. puffpels :slight_smile:


Elsker Gwendos kinder :høhø: :inlove: :hjerte:


Frøken næsen-i-sky :cool2:


Så går vi om i gården igen venner…

Puuuh jeg skal have ordnet den have snart :slight_smile:

Lidt billeder fra gården hvor Tarzan også var med ude:


Haylee nyder solen :tihi:


Aaah det er darjligt!


Jeg snupper lige en lur i solen, siger hun :hjerte:


Imens holder Tarzan øje med en solsort, der sidder og brokker sig på taget…


Og Gwendo gjorde Haylee selskab :slight_smile:


Indtil Tarzan kom og drillede :stuck_out_tongue:


Haylee i fuld firspring


Hen for at snuse til mine sko :smiley:


Haylee kigger efter fugle i træet og Tarzan har fundet en god lugt i luften :slight_smile:


Det er hårdt at være kat…især Haylee :slight_smile:


Haylee :inlove:


…og Gwendo i sin nullerput.

Slut, nullerprut :slight_smile:

hvor ser det altså hyggeligt ud!

Har du en have, der hvor du bor? Den er da ikke hegnet ind, vel? Går de bare med uden at forsøge at stikke af?

Hvor er de dejlige begge to. Og sikke nogle søde, små snuder, de har :hjerte:

Ja, alle tre, skulle jeg vel skrive, for Tarzan er selvfølgelig også dejlig - som altid :rock:

Hvor er de bare skønne :slight_smile: de er bare så dejlige bamseagtige med deres store “uldne” pels… de ser så hyggelige ud :slight_smile: boede jeg tættere på så var jeg kommet til mislingenus :slight_smile:

Smukke katte alle sammen, og sikke de nyder det :smiley:

SKØNNE billeder som altid søde Tine… Sikke de hygger alle 3. Der er fuld 4spring i det Svenborgske må man sige:inlove::inlove::inlove:

Ååååååårh hvor er de bare SKØNNE :hjerte:

Jeg ville ønske vi boede så det var nemmere for os at tage vores ud… De eeeelsker det :inlove:

Hvor er de smukke, lækre og vamsede :love2::love2:

De ser ud til at råhygge sig - hvor har du nogle smukke katte!!!

Skønne billeder af nullerne og Tarzan :wehuu:

Det ser ud til at det var noget de kunne bruge :slight_smile:
De er altså bare så dejlige de nuller der :hjerte::hjerte::hjerte:

Skønne missere. De hopper jo næsten rundt med samme begejstring, som når køerne bliver lukket ud af stalden for første gang efter vinteren…:wehu:

Tusind tak allesammen :inlove:

[QUOTE=galath;813296]Har du en have, der hvor du bor? Den er da ikke hegnet ind, vel? Går de bare med uden at forsøge at stikke af?

Hvor er de dejlige begge to. Og sikke nogle søde, små snuder, de har :hjerte:

Ja, alle tre, skulle jeg vel skrive, for Tarzan er selvfølgelig også dejlig - som altid :rock:[/QUOTE]

Ja jeg har en lille have her :slight_smile: men jeg deler den med de 3 andre, som bor her… Den er lukket ligesom gården med mur omkring, men der er træer at kravle op i og murene er ikke lige så høje, så jeg tør ikke have Tarzan med derud, uden jeg har snor i ham… De to små er ikke så klooooge :wink: så dem kan jeg godt tage med derud, når jeg altså er derude :slight_smile:

Ja især Haylee har bare den skønneste puffpels, og så er de bare silkebløde. Men nøj hvor de fælder nu :wink:
Du ville være særdeles velkommen - og er det også, hvis du en dag kommer omkring disse kanter :kram:

Åh en skøn billed serie, af dine dejlige hus- og bimse misser :love2:.

Venlig hilsen
Milles mor :slight_smile:

Dine bimse-piger er godt nok nogle rigtige vatkugler :slight_smile: :hjerte: :hjerte:

Hvor er de skønne, både dine pige og Tarzan :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Der er bare noget ved ude-billeder :slight_smile: Men jeg ved også hvor meget mine elsker det :slight_smile: Det er ikke kun mennesker der bliver glade i bøtten af frisk luft :slight_smile: