Nullerputseng gav lange køer

Ja der har til formiddag været lange køer her i stuen p.g.a den flotteste limegrønne nullerputseng fra Brita.:hjerte:

Den er bare såååå flot og alle skal lige prøve den og lige have et lille snus af den.:slight_smile:
Vi er meget glade for den, både katte, hunde og mennesker:tak: Brita

Mon ikke at den vil passe rigtig godt til vores badeværelse ( se lige farven på toiletbørsten også :høhø:)
Hilsen Lisbeth

hehe… Herlige billeder…
Den vil da passe PERFEKT til dit badeværelse…

Hvor er dine katte og ikke mindst dine hunde dog skønne. Jeg drømmer selv om sådan en lille vovse :smiley:

:tak: for atter at sætte nogle fede billeder herind.
At få en nullerputseng i huset er en oplevelse IKKE mindst en snuse-èn :tihi:

Kan se jeg ramte helt rigtigt m.h.t. farven…den er perfekt på Jeres badeværelse :rock:

:smiley: - ja, der ser godt nok ud til at være kamp om den! :thumbup: Da den dér nu passer perfekt til badeværelset, så skal du bare have fundet et par stykker til stuen, til soveværelse, køkken, entré og hvad I ellers har af rum - så kan det også være, at der er nullerputsenge nok til hele banden på een gang! :slight_smile:

Ja så kommer Brita snart på overarbejde :tihi:

Hov, har I hele tiden haft to små hunde? Eller er jeg gået glip af noget? :slight_smile:

:rock: Bare giv mig overarbejde…jeg ELSKER overarbejde ISÆR når det inkludèrer en symaskine, pladevat og stof

Nej vi fik først Mosquito, men han kedede sig i selskab med vores gamle Lui på 11 år, ham er der jo ikke så meget spræl i mere.
Derfor måtte vi have en legekammerat til ham og det blev så Bibi :slight_smile:
Og de er bare så glade for hinanden.:wehuu:

Jeg skal gøre al den reklame jeg kan, de er bare sååå flotte de senge.
Hvad med f.eks “Katte ville vælge nullerputter”

Fantastiske billeder :thumbup:

Dejlige billeder :thumbup:

Hehe, det er rigtig godt det billede, hvor der står et hav af lækre katte omkring den! :høhø:

Den ser da også super lækker ud! :smiley:

Og hold op hvor er det dog gennemført med den limegrønne farve hjemme hos dig - Det ser rigtig flot ud. :slight_smile:

Vidunderlige billeder :thumbup::thumbup:

Hvor jeg dog bare elsker at alt er limegrønt!! :smiley:

Skønne billeder Lisbeth.

Sikke en kø…det må være det lime-grønne. :tihi:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Sikke da en skøn samling katte og hunde om en nullerputseng.

:hjerte:

Hvor er det bare sejt, som alt passer sammen i farven limegrøn - det ser knaldgodt ud, Lisbeth.

:ok:

:wehuu: waaauuuuuu lækre katte og lækre limegrønne farver og lækker nullerputte -love

Altså, når der kommer et indlæg fra dig, hvor ordet ‘‘køer’’ indgår … forventede jeg noget andet :tihi: