Nunuus øje

Desværre så har Nunuu fået en skade på øjet IGEN. Denne gang er det dog det andet øje det er gået ud over. :ked:
(Nej jeg har ikke limet det)

Nå men han bliver dryppet 6 gange om dagen og så får han salve i øjet til natten.

Vi skal til dyrlæge igen om en uge og håber så at det er meget bedre. Jeg kan allerede se forskel fra torsdag morgen hvor vi var ved dyrlæge og til idag så det tegner godt.

Endnu engang tak til Denise for kraven som du sendte for længe siden. Den har atter været i brug :slight_smile:

God bedring lille mis.
Knus Elin

Hvad er der sket med stakkels lille missen ?

God bedring :kram:

[quote=Battlestar;287593]Hvad er der sket med stakkels lille missen ?

God bedring :kram:[/quote]
Såmænd kun en rids i hornhinden igen SUK

Åhhh, den lille stakkel. Han er da også uheldig. Håber det heler hurtigt denne gang :kryds:
Og velbekomme :slight_smile:

Rigtig god og hurtig bedring, smukke NuNuu, jeg håber, at det ikke gør ondt :S

Årh din lille stakkel Nunuu, håber du snart er “hel” igen.

Åh nej den lille mand… jeg håber hans øje snart er rask igen…

Nåårh stakkels Nunuu, krydser fingre for at øjet hurtigt heler igen

Masser af kram til ham :kram:

Åh den lille mus. Håber han snart får et fint øje igen.
:pote:

Uff,sikke noget…
Måske misserne vil have godt af en gang manicure,så kløerne ikke er så lange…:slight_smile: ?

God bedring Nunuu… Håber det heler hurtigt…:kryds::kryds:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Rigtig god bedring, Nunuu…

:kryds:

Du får så mange luft-kys Nunu fra os - :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Åhhh værre noget med øjenskader, som du ved har vi også prøvet det med vores Cirkeline :kryds: krydser fingre for at I får det lægt så I undgår operation i øjet… :slight_smile:

Åh nej, det lille pus :frowning: Rigtig god bedring til ham!!!

Nej, ikke igen Birthe :frowning: hvor er det synd for Nunuu…
Jeg vil lige spørge dig, håber ikke du har noget imod det, husker du at Klippe kløerne på alle dine katte…

[quote=litza;288522]Nej, ikke igen Birthe :frowning: hvor er det synd for Nunuu…
Jeg vil lige spørge dig, håber ikke du har noget imod det, husker du at Klippe kløerne på alle dine katte…[/quote]

Ja det gør jeg da :slight_smile:

Ok Birthe, jeg ved ikke hvor Nunuu har sit fjæs henne LOL men man skulle syntes at han er en tand for nysgerrig, hvordan går det med øjet??

Har været ved dyrlæge idag og det er meget bedre. SKal fortsætte en uge mere med dråber og salve og så komme igen :slight_smile: