Nuts er flyttet ind

Nuts (fra Anne og søster til Luises Ulla) flyttede ind i går. Nysgerrig, kæk og med selvtilliden i orden har hun indtaget både vores hjem og hjerter :heart: - i hvert fald Brians, Finns og mit. Fritzz arbejder sig stille frem. Knud er fortsat forfærdet. :smile:
Finn tog imod Nuts med åbne arme. Han faldt pladask, og er helt og aldeles forelsket. Jeg har aldrig set noget lignende, og det er så skønt at opleve. :smiling_face_with_three_hearts:

32 Synes om

Tillykke med flotte Nuts :blush: :flag:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Tillykke med Nuts er flyttet ind, hun er fin :heart:

1 Synes om

Tillykke med hende… det navn forpligter jo :wink:

1 Synes om

Tillykke med hende :flag: , hun er en pæn kat.

1 Synes om

Stort tillykke med jeres nye hustyrran :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Stort tillykke med hende :tada::heart:

1 Synes om

Tillykke med hende :heart:

1 Synes om

Det minder mig om, dengang jeg kom hjem med LouLou … Spotty smeltede helt ned i de stribede strømper :smelter:
Tillykke med hende :grin:

8 Synes om

Tusinde tak skal I have. :smiley: Vi overvejede ganske kort om hun skulle kaldes Blue, men altså helt ærligt; hun er og bliver Nuts. :smile:
Hun er heldigvis også både kælen og storspinnende og meget, meget let at forelske sig i. :lovelove:
I øvrigt kan jeg berette, at Nuts, ligesom Ulla, er mest vild med manden i huset. :sweat_smile: Jeg er også helt okay, men min mand er absolut bedst, mener Nuts. :smile:
Meeen, jeg vidste nu godt at de to ville være et godt match, og det kommer ikke bag på mig, at min mand er solgt til stanglakrids. :smiling_face_with_three_hearts:
Finn er også stadig forelsket, og Fritzz er nu nået til observering og forsigtigt næsedut-stadiet. Kun Knud er stadig mere sur og forbeholden end nysgerrig. Det skal dog nok komme. :slight_smile:

11 Synes om

Tillykke med hende, hun ser virkelig skøn ud :smelter:

1 Synes om

Der er få der i den grad lever op til sit navn som Nuts :joy: Hun er intet mindre end ligeså skingrende skør som sin mor Pip :stuck_out_tongue_winking_eye: De bærer det smukt og autentisk begge to :joy::clap:t2::+1:t2:

9 Synes om

Se nu her! :rundtosset: Og det er endda sure Knud, der har overgivet sig. :hjertehop:


27 Synes om

Dejlige billeder :smiling_face_with_three_hearts: Hos os er der ingen der er så modige endnu :woozy_face:

2 Synes om

Knud spillede bare kostbar. :flojte:

Ingen kan modstå en blå pige! :hjertehop:

3 Synes om

Det ser allermest ud, som om Knud ikke har fået noget valg og måske er en lille smule skeptisk stadigvæk? :slight_smile:

3 Synes om

:smelter: :pompom:

I første omgang var det ganske rigtigt Nuts der bestemte, at det var på tide at komme hinanden nærmere. :grin: Men i anden omgang var det faktisk Knud selv, der lagde sig ned i nullerputten til Nuts. :smiling_face_with_three_hearts:
Træerne vokser dog ikke ind i himlen. Han synes stadig kun at hun er okay, når hun er træt og ligger stille. Når hun er i fuld forspring (og det er hun for det meste) er hun stadig mest træls. :joy:

11 Synes om

Årh altså… :lovelove: Jeg er fuldstændig på måsen over den lille tøs. Hun er den mest vidunderlige blanding af Lynet McQueen og Flying Superkids. :laughing:

12 Synes om

Kl. 6.38 her til morgen… :hjertehop:

25 Synes om