Nuts (fra Anne og søster til Luises Ulla) flyttede ind i går. Nysgerrig, kæk og med selvtilliden i orden har hun indtaget både vores hjem og hjerter
- i hvert fald Brians, Finns og mit. Fritzz arbejder sig stille frem. Knud er fortsat forfærdet. ![]()
Finn tog imod Nuts med åbne arme. Han faldt pladask, og er helt og aldeles forelsket. Jeg har aldrig set noget lignende, og det er så skønt at opleve. ![]()
Tillykke med flotte Nuts
![]()
Med venlig hilsen
Tillykke med Nuts er flyttet ind, hun er fin ![]()
Tillykke med hende… det navn forpligter jo ![]()
Tillykke med hende
, hun er en pæn kat.
Stort tillykke med jeres nye hustyrran ![]()
Stort tillykke med hende ![]()
![]()
Tillykke med hende ![]()
Det minder mig om, dengang jeg kom hjem med LouLou … Spotty smeltede helt ned i de stribede strømper ![]()
Tillykke med hende ![]()
Tusinde tak skal I have.
Vi overvejede ganske kort om hun skulle kaldes Blue, men altså helt ærligt; hun er og bliver Nuts. ![]()
Hun er heldigvis også både kælen og storspinnende og meget, meget let at forelske sig i. ![]()
I øvrigt kan jeg berette, at Nuts, ligesom Ulla, er mest vild med manden i huset.
Jeg er også helt okay, men min mand er absolut bedst, mener Nuts. ![]()
Meeen, jeg vidste nu godt at de to ville være et godt match, og det kommer ikke bag på mig, at min mand er solgt til stanglakrids. ![]()
Finn er også stadig forelsket, og Fritzz er nu nået til observering og forsigtigt næsedut-stadiet. Kun Knud er stadig mere sur og forbeholden end nysgerrig. Det skal dog nok komme. ![]()
Tillykke med hende, hun ser virkelig skøn ud ![]()
Der er få der i den grad lever op til sit navn som Nuts
Hun er intet mindre end ligeså skingrende skør som sin mor Pip
De bærer det smukt og autentisk begge to ![]()
![]()
![]()
Dejlige billeder
Hos os er der ingen der er så modige endnu ![]()
Knud spillede bare kostbar. ![]()
Ingen kan modstå en blå pige! ![]()
Det ser allermest ud, som om Knud ikke har fået noget valg og måske er en lille smule skeptisk stadigvæk? ![]()
![]()
I første omgang var det ganske rigtigt Nuts der bestemte, at det var på tide at komme hinanden nærmere.
Men i anden omgang var det faktisk Knud selv, der lagde sig ned i nullerputten til Nuts. ![]()
Træerne vokser dog ikke ind i himlen. Han synes stadig kun at hun er okay, når hun er træt og ligger stille. Når hun er i fuld forspring (og det er hun for det meste) er hun stadig mest træls. ![]()
Årh altså…
Jeg er fuldstændig på måsen over den lille tøs. Hun er den mest vidunderlige blanding af Lynet McQueen og Flying Superkids. ![]()