Nuts (fra Anne og søster til Luises Ulla) flyttede ind i går. Nysgerrig, kæk og med selvtilliden i orden har hun indtaget både vores hjem og hjerter - i hvert fald Brians, Finns og mit. Fritzz arbejder sig stille frem. Knud er fortsat forfærdet.
Finn tog imod Nuts med åbne arme. Han faldt pladask, og er helt og aldeles forelsket. Jeg har aldrig set noget lignende, og det er så skønt at opleve.
Tillykke med flotte Nuts
Med venlig hilsen
Tillykke med Nuts er flyttet ind, hun er fin
Tillykke med hende… det navn forpligter jo
Tillykke med hende , hun er en pæn kat.
Stort tillykke med jeres nye hustyrran
Stort tillykke med hende
Tillykke med hende
Det minder mig om, dengang jeg kom hjem med LouLou … Spotty smeltede helt ned i de stribede strømper
Tillykke med hende
Tusinde tak skal I have. Vi overvejede ganske kort om hun skulle kaldes Blue, men altså helt ærligt; hun er og bliver Nuts.
Hun er heldigvis også både kælen og storspinnende og meget, meget let at forelske sig i.
I øvrigt kan jeg berette, at Nuts, ligesom Ulla, er mest vild med manden i huset. Jeg er også helt okay, men min mand er absolut bedst, mener Nuts.
Meeen, jeg vidste nu godt at de to ville være et godt match, og det kommer ikke bag på mig, at min mand er solgt til stanglakrids.
Finn er også stadig forelsket, og Fritzz er nu nået til observering og forsigtigt næsedut-stadiet. Kun Knud er stadig mere sur og forbeholden end nysgerrig. Det skal dog nok komme.
Tillykke med hende, hun ser virkelig skøn ud
Der er få der i den grad lever op til sit navn som Nuts Hun er intet mindre end ligeså skingrende skør som sin mor Pip De bærer det smukt og autentisk begge to
Dejlige billeder Hos os er der ingen der er så modige endnu
Knud spillede bare kostbar.
Ingen kan modstå en blå pige!
Det ser allermest ud, som om Knud ikke har fået noget valg og måske er en lille smule skeptisk stadigvæk?
I første omgang var det ganske rigtigt Nuts der bestemte, at det var på tide at komme hinanden nærmere. Men i anden omgang var det faktisk Knud selv, der lagde sig ned i nullerputten til Nuts.
Træerne vokser dog ikke ind i himlen. Han synes stadig kun at hun er okay, når hun er træt og ligger stille. Når hun er i fuld forspring (og det er hun for det meste) er hun stadig mest træls.
Årh altså… Jeg er fuldstændig på måsen over den lille tøs. Hun er den mest vidunderlige blanding af Lynet McQueen og Flying Superkids.