Nuts er flyttet ind

Lørdag aften smadrede Nuts en neglelak på badeværelset, og i morges tog tøsen livet af den sidste af vores Royal Copenhagen-figurer.
Der er dæl”me godt, at hun er sådan en charmefims, for hun er dyr i drift. :money_mouth_face:

11 Synes om

Nu har døren til vores lille badeværelse altid været lukket, men efter Ulla er det blevet et tjekpoint :smile:
Mine pensler, der iøvrigt skal aflives asap, har fået ny plads :sunglasses:
Bag dobbelt lukkede døre :woozy_face:

Jeg vil egentligt gerne have dem i en holder på bordet, men nu er de altså i min toilettaske :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 Synes om

Alt mit dullegrej er i min skuffe, under vasken. Men i lørdags tog jeg min yndlingslak frem og stillede på bordet, fordi jeg lige skulle tisse inden jeg tog neglelakken på. :smiling_face:
… Og mens jeg så sad der, rullede Nuts neglelakken ud over bordkanten. :danse:

8 Synes om

Tja…
Men hun fik fluen! :klappe2:

18 Synes om

Skønne fortællinger om Nuts :hugs: :heart_eyes:

1 Synes om

Hendes mor og Yasja har fået sådan et med lås på :partying_face:

13 Synes om

Der burde følge sådan et skab med hver killing fra dig af …

6 Synes om

Ja! Jeg mangler altså et par skabe!!

5 Synes om

Hvad???!!

19 Synes om

Det kan da ikke passe, hun selv har undersøgt noget? :wink:

Nej da! :face_with_hand_over_mouth:

1 Synes om

Men er det dullegrej eller murestøv hun har haft snotten i :smile:

1 Synes om

Helt ærligt, så aner jeg det ikke. Det kan være kalk fra vores væg i kælderen, men hvordan det er endt på hendes snude ved kun Nuts. :rolleyes2:

9 Synes om

… Ooog så fik jeg et stk. levende mus leveret i køkkenet. Nuts var meget stolt, og havde mægtigt svært ved at forstå, at jeg ikke forstod, at mus var designet til at dø! :crazy_face:

11 Synes om

Altså… for mig lyder det da snarere som om, det er Nuts, der ikke forstår at mus er designede til at dø - siden den blev hjembragt i levende tilstand…? :thinking: :wink:

3 Synes om

:smile: Du har da helt ret.

1 Synes om

Om knapt en uge fylder Nuts (og hendes søstre) 1 år.
Smukke, skønne, vanvittige kat. :wehuu:

22 Synes om

Stort tillykke med din snarlige 1 års fødselsdag Nuts :lovelove:

Er vild med hjertet pelsen på brystet og benene laver :heart_eyes:

2 Synes om

Tak. Ja, det er sådan en sød hvirvel. :smiling_face_with_three_hearts:

Jeg har ikke fået brillerne på endnu, så det får skylden for at jeg fik det læst som en sød hvirvelvind, men Nuts må ud fra dine fortællinger, stå til ansvar for at jeg tænkte det gav mening at du kaldte hende det :joy:

Hun er virkelig smuk :inlove:

7 Synes om