Ny billedespam af bøllemisserne

Ja, det er jo ved at være længe siden sidst, så her kommer lige lidt blandet fra året, der snart er gået:

Ofelia

Ludvig

Størrelsesforskel, nej, hvad? :høhø:

Sikke nogle dejlige mis. Kyssebilledet er så sødt

De er simpelthen så dejlige at se på. :wehuu: Og alletiders vinduespynt for os som dagligt går forbi. :smiley:

Årh, hvor er de fine :hjerte:

Vigtigt spørgsmål: kan de lide gæster? :slem:

Skal jo have opdaget, om det er jer der bor ved den kattegård, vi har set :tihi:

Smukke missere er de.:hjerte::hjerte:

Tak alle! :slight_smile:

Katja: ja, de er vist udsmykning for alle her i området. :høhø: Men alle forbigående er også underholdning for dem, win-win. :ok:

Lykke: Hvor har I set en kattegård henne da? Vores indhegning er bagved huset, og kan ikke ses fra vejen. Så medmindre I har set indhegningen fra den anden side af huset, tror jeg ikke det er vores. :slight_smile: de er ikke vilde med fremmede, især ikke skraldemanden, folk skal lige ses an først! Men Ludvig finder gerne på at miave, hvis der rumsteres ved hoveddøren, og han ikke kan følge med (han kan ikke se hoveddøren fra indhegningen, det er rundt om hjørnet). Jeg har før stået og åbnet for Jehovas vidner, og med sådan en miavende kat rundt om hjørnet, der vil følge med. :høhø:

[QUOTE=Cecilie89;1218399]Tak alle! :slight_smile:

Katja: ja, de er vist udsmykning for alle her i området. :høhø: Men alle forbigående er også underholdning for dem, win-win. :ok:

Lykke: Hvor har I set en kattegård henne da? Vores indhegning er bagved huset, og kan ikke ses fra vejen. Så medmindre I har set indhegningen fra den anden side af huset, tror jeg ikke det er vores. :slight_smile: de er ikke vilde med fremmede, især ikke skraldemanden, folk skal lige ses an først! Men Ludvig finder gerne på at miave, hvis der rumsteres ved hoveddøren, og han ikke kan følge med (han kan ikke se hoveddøren fra indhegningen, det er rundt om hjørnet). Jeg har før stået og åbnet for Jehovas vidner, og med sådan en miavende kat rundt om hjørnet, der vil følge med. :høhø:[/QUOTE]

Det var lige før byskiltet til Langå når man kom fra Randers. Bag på et hvidt hus… Men om det var jer aner jeg jo ikke :tihi:

Og nåh ja, kan da nok lige klare at bli set an :wink: Jeg kaster mig da heller ikke i armene på fremmede personager :høhø:

[QUOTE=Lykke;1218495]Det var lige før byskiltet til Langå når man kom fra Randers. Bag på et hvidt hus… Men om det var jer aner jeg jo ikke :tihi:

Og nåh ja, kan da nok lige klare at bli set an :wink: Jeg kaster mig da heller ikke i armene på fremmede personager :høhø:[/QUOTE]

Haha nej, det er forståeligt nok at de ikke kaster sig hovedkulds i favnen på nye personer. :wink:

Det kan ikke være vores kattegård I har set, da vi bor på den “rigtige” side af byskiltet, og vores hus er et rødt murstenshus, ligesom så mange andre huse her i byen. :stuck_out_tongue: Kattegården kan kun ses i vinterperioden fra bagsiden af huset (når træerne er nøgne), fra vejen er det nemmest at lægge mærke til et hvidt bæst eller to i vinduerne. :tihi: