Ny bruger siger hej :0)

:):):slight_smile:

Tak for velkomsten, og tak for de søde ord om Silke - du får da lige et billede af hende…

[quote=Miff;88236]Velkommen til :slight_smile:

Hende Silkemissen der er da godt nok utrolig smuk og lækker :inlove:[/quote]

:):):slight_smile:

Tak for velkomsten - og ja, hvis du spørger Silke (og mig) -høhø - så er hun ret smækker-lækker…

Hej Therese, dejligt du kom herind, for jeg har saaaavnet både dig og Silke og Rynke rigtig meget.
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;89446]Hej Therese, dejligt du kom herind, for jeg har saaaavnet både dig og Silke og Rynke rigtig meget.
Knus Elin[/quote]

[bigkiss][bigkiss]

Tusind-tusind tak, Elin.

Vi har i dén grad også savnet dig og misserne.

-kitty-kitty-kitty-kitty

Skønt at se dig og Silke her! Jeg er vist ikke den eneste, der har savnet dig :slight_smile: Det passer så fint, at du rammer et rundt, flot tal, du suveræne stemningsskaber :thumbup:
Rul du dig bare ud - det er ren fornøjelse, og en dag inden længe skal vi finde på titel til dig… Det bliver sjovt! :smiley:

[quote=Therese;88084]:):):slight_smile:

Tak skal du have - jeg ser, at du har bimser - dem må jeg ind og lure på - de er absolut én af favoritracerne her i huset.
:wehuu:[/quote]

Du lure bare løs gør du :tihi::wehuu:

[quote=MiSi;91563]Skønt at se dig og Silke her! Jeg er vist ikke den eneste, der har savnet dig :slight_smile: Det passer så fint, at du rammer et rundt, flot tal, du suveræne stemningsskaber :thumbup:
Rul du dig bare ud - det er ren fornøjelse, og en dag inden længe skal vi finde på titel til dig… Det bliver sjovt! :D[/quote]

:):):slight_smile:

Tak for velkomsten - jeg skal nok snart rulle mig ud - for dét her er bare det dejligste sted - og jeg har vist allerede afsløret, at jeg er lidt småtosset.

:tihi::tihi::tihi:

Og jeg glæder mig da slemt meget til en titel - er det noget med, at brugerne herinde i fællesskab finder på noget ???

Og ikke mindst : hvor mange indlæg skal der skrives, før man får tildelt et navn ??

-what

:wehuu::wehuu::wehuu:

Tak skal du have, men det er bare farligt - for jeg forelsker mig så let i katte…

Jamen hej og velkommen til og så oven i købet som nr. 500 :velkommen:

:):slight_smile:

Tusind tak skal du have, ja heldet følger vist sine…

Velkommen til dig og smukke, lækre Silke og Rynke :slight_smile:

Velkommen til, Therese!

:):slight_smile:

Tak skal du have - dig kan vi allerede godt lide efter de søde ord.

-høhø

:):slight_smile:

Tak skal du have, dig kender jeg allerede lidt - og dét er jeg glad for i dette forum - at have en viiis kvinde som jeg selv at støtte mig til.

-engel

Velkommen til.

Siger Dorte og alle nussemisserne.

Hvor er det rart med nye brugere :thumbup: Stort velkommen til. Glæder mig til at sludre og lære dig bedre at kende i trådene :smiley:

Ej sorry kunne ik dy mig :ups: -høhø

[quote=Celina;205931]Hvor er det rart med nye brugere :thumbup: Stort velkommen til. Glæder mig til at sludre og lære dig bedre at kende i trådene :smiley:

Ej sorry kunne ik dy mig :ups: -høhø[/quote]

:tak::tak::tak:

Tusind tak, Celina… jeg glæder mig også til at lære dig bedre at kende.

:stuck_out_tongue: