Ny bruger

Ja, velkommen til.

Vi er mange kattegale af den ene eller anden slags herinde. Er også selv forholdsvis ny opdrætter (orientalere), har lige haft kuld nummer to, og har brugt KG en del i perioder da der er nogle pænt erfarne hoveder herinde :). Har også en helt fantastisk mentor. Men jeg sparrer generelt med alle der ved noget om katte uanset om det er en erfaren opdrætter eller en dedikeret kælekatteejer :wink:

Du kan finde utrolig meget nyttig viden herinde i de forsk. kategorier

… velkommen til

Hvor spændende med genopstartningen Dorte, hvordan kan det være du har haft pause?

Det lyder godt med et seriøst Forum med meget erfaring Vipstosen.

Jeg er selv ret nervøs for første kuld, men nu skal jeg lige finde den helt rigtige hunkat først :grin:

Det er et meget simpet ting som økonomi, meget kedelig, men hobbier koster desværre

Velkommen til herinde - håber du falder godt til, vi plejer at hygge os gevaldigt herinde :slight_smile: (Både med katte, men også alt muligt andet :ups: )

Velkommen til verdens bedste katteforum. :velkommen: :smiling_face_with_three_hearts:

Kan anbefale dig denne bog; Praktisk katteopdræt Af: Pil Refstrup

og så self Kattegale, så er man altså ret godt kørende. :grin:

Ja og opdræt er virkelig dyrt :see_no_evil:
Godt du er tilbage igen :grin:

Tak Pia det glæder jeg mig til at blive en del af :grin:

Tak Frida :grin:

Den ser spændende ud Juvena. Den vil jeg lige kigge på. Mange tak for tippet :grin:

2 Synes om

Velkommen til…

Jeg hedder Louise og har haft kat i 14 år.
Buster, som optræder i mit brugernavn, er min første kat, som jeg desværre måtte sige farvel til i januar 2018. Han havde haft diabetes i 7½ år, så der har jeg stor erfaring.,

Nu har jeg Stine og Mister, begge internatskatte, på 5 og 4 år.
De er fra The Voice of Pets (Dansk Dyreværn Århus), hvor jeg også er frivillig og har været det siden 2010. Mine nuværende opgaver er administrative, men ahr også vret ude ved dyrene i rigtig mange år.

Velkommen til :welcome:

Jeg håber du bliver glad for at være her :slight_smile:

Føler med dig i dit tab Louise og credit for dit store arbejde. <3

1 Synes om

Mange tak Lonse, det tror jeg helt bestemt jeg bliver :grin:

1 Synes om

Velkommen :slight_smile:

Vi har en lille flok hankastrater, der har det med at formere sig :wink: Jeg er diplomopdrætter af ren interesse, vi har ikke stamnavn.

1 Synes om

Ej hvor spændende Lykke. Der er virkelig også meget spændende at hente på de kurser :grin:

Og ja Kastrater kan formere sig hurtigere end man skulle tro :rofl:
Hvad race har du? :grin:

Ehm… Vi har ikke bare én race :tihi: Lige nu har vi europé, huskat, hellig birma og langhåret brite :heart:

Vi startede ud med en kopi-ragdoll og har også haft en kurilean bobtail.

2 Synes om

Lykke har du vist billeder af den langhårede britte… For den husker jeg ikke

Bag og når jeg trykker send husker jeg hvem det er…

Jo det er Muffe (håber jeg husker navnet rigtig og i det hele taget husker rigtig, ville være typisk hvis jeg ikke gjorde :ups: ) :slight_smile:

Muffe

2 Synes om

Jeg havde helt glemt de billeder :wehuu:

1 Synes om

Ja okay Lykke kan godt se du har et mere bredt aspekt :grin: