Jeg er helt ny på dette Forum så jeg beklager hvis jeg bruger det forkert
Jeg vil blot præsentere mig selv.
Jeg er nyopstartet opdrætter indenfor racen Ragdoll. Afventer stadigvæk den helt rigtige fertile hunkat at starte ud på. Men har to kastrater pt <3
Mit opdræt hedder LaLunaMoonlight.
Og vores logo er vedhæftet herunder (hvis jeg har gjort det rigtigt)
Jeg har oprettet en bruger herinde for at snakke med flere kattemennesker, da udstillinger pt er aflyst føler jeg slet ikke jeg får snakket nok om katte. Det er som om familien er ved at være træt af at høre om det
Hejsa. Velkommen til Kattegale, du er helt sikkert kommet til det rigtige sted
Her er vi en god blanding er kælekatteejere, udstillere, opdrættere og entusiaster
Det bliver da spændende at skulle igang med at finde den rigtige hunkat og starte opdræt
Er du med i Ragdoll klubben?
Jeg vil også gerne lige slå et slag for både Diplomopdrætter uddannelsen og Mentorordningen under Felis Danica. Det er sådan at man som vordende opdrætter kan tilknyttet nogle erfarne mentorer som kan hjælpe en med de spørgsmål man måtte have, og det er ganske gratis
Tusind tak for dit meget uddybende svar. Jeg glæder mig meget til at lære folk herinde lidt at kende
Jeg er medlem af Ragdollklubben. Har taget modul 1 af opdrætteruddannelsen og skulle have haft et modul mere her i april men det måtte aflyses pga Corona.
Mentor har jeg en ragdollopdrætter lige 15 km fra mig som jeg sparre rigtig meget med så de agere egentlig som mentor for mig, derfor har jeg endnu ikke lige haft et behov for at benytte mig af mentorordningen endnu
Fedt at du er igang med diplomopdrætteren, den er rigtig god.
Ja vi måtte desværre aflyse, men vi kommer stærkt (forhåbentlig) tilbage i efteråret
Vh. Kamilla (medlem af Mentorrådet )
Velkommen til, so katho skriver er du kommet det helt rigtig sted hen, her kan vi snakke om alt og tonen er fantastisk herinde.
Jeg Hedder Jeanette og opdrætter Kurilean Bobtail under navnet DK JeaTri
Hej Luna
Velkommen herinde Såvidt jeg husker, så mødtes vi i Plantorama sidst. Jeg havde somalien Mingus og den norske skovkat, Bønne, med.
Dette er et rigtig rart forum med mange erfarne og hjælpsomme kattemennesker, og jeg håber, at du også bliver glad for at være her
De bedste hilsner
Pernille, steward og udstiller
Velkommen til! Kattegale er et rigtig godt sted at få sit “fiks” katte - og uden FBs flygtighed
Forhåbentligt kommer vi snart til at kunne udstilles igen. Jeg er (sammen med f.eks. PernilleDL) en af dem du typisk vil møde i en hvid kittel med steward på ryggen
Dejligt med nye medlemmer her på KG. Og tillykke med springet ind i en fantastisk rejse som opdrætter. Du er jo allerede godt fra start med DP uddannelsen Kan bestemt anbefale FD mentor ordningen den havde vi selv glæde af da vi var nye for snart 8år siden.
Jeg hedder Cilia og er den ene halvdel af Juvena, som min mand og jeg har sammen. Vores hjerte banker for hvide poter og blå øjne Hellig birma.
Jeg ved ikke noget om opdræt, men jeg ved en del om forum. Så får du brug for hjælp, råber du bare op. Der ligger nogle små vejledninger her, som du måske kan få glæde af.
Vi er mange kattegale af den ene eller anden slags herinde. Er også selv forholdsvis ny opdrætter (orientalere), har lige haft kuld nummer to, og har brugt KG en del i perioder da der er nogle pænt erfarne hoveder herinde :). Har også en helt fantastisk mentor. Men jeg sparrer generelt med alle der ved noget om katte uanset om det er en erfaren opdrætter eller en dedikeret kælekatteejer
Du kan finde utrolig meget nyttig viden herinde i de forsk. kategorier