Ny bruger :)

Hej alle.

Nu har jeg luret på det her forum så længe, at jeg hellere måtte oprette en bruger :slight_smile: Jeg hedder Pernille og jeg bor i en lejlighed i Aalborg med min søde og lettere hyperktive killing, Fievel. Vi har vores diskussioner, mest fordi jeg ikke vil have ham på bordene - men han er vokset op med sine 4 søskende på et bryggersbord, så for ham er borde jo bare “der man bor”. >_<

Jeg har haft ham i en uge og han har ligeså meget energi som en hver anden 13 uger gammel killing…

Jeg håber at lære en masse om katte fra jer alle sammen! :slight_smile:
hilsen Pernille og Fievel (der ligenu snorksover rundt om min hals…)

:velkommen: hertil :slight_smile:

Velkommen til :smiley:

:heya: og :velkommen: til KG

:welcome:til dig og Fievel

Hejsa, Pernille - velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Og hvor er han dog en smuk lille kat, ham din Fievel. :hjerte:

Velkommen til :heya:

Velkommen til :slight_smile: han er skøn den lille røde misling. Det med bordene kan du lige så godt opgive den kamp vinder du ikke :slight_smile:

:welcome:

Velkommen til dig og fievel! Hvor er han bare sød:hjerte: Jeg håber du bliver glad for at være her!

Velkommen til og tillykke med smukke Fievel. :thumbup:

Mht. bordene, så skal du være konsekvent. Sig et bestemt nej og skub jam ned hver gang. Dog er der større chance for success, hvis han har andre alternativer for at komme i højden.

Men husk, at han går alligevel på dem, når han er alene. :muhaha: Vi andre har lært at tørre bordene af før brug. :tihi:

:welcome: til KG!

Velkommen til dig og din skønne, røde misling :slight_smile:

Tak tak alle sammen :slight_smile:
Jeg ved godt han gør det når jeg ikke kigger… Men hvad jeg ikke ved, har jeg ikke ondt af, så det kan jeg godt leve med…det virker bare så…in my face når han kigger mig lige i øjnene, mens han hopper op på bordet og bare sidder der, med en “hvad vil du gøre ved det”-mine. Tsk tsk!

[QUOTE=Ukapalmen;1123372]Tak tak alle sammen :slight_smile:
Jeg ved godt han gør det når jeg ikke kigger… Men hvad jeg ikke ved, har jeg ikke ondt af, så det kan jeg godt leve med…det virker bare så…in my face når han kigger mig lige i øjnene, mens han hopper op på bordet og bare sidder der, med en “hvad vil du gøre ved det”-mine. Tsk tsk![/QUOTE]

Han er bare en kat med selvtilliden i orden. :thumbup:

Hej og :velkommentilkg: Hvor er han sød, din Fievel!

:heya: og velkommen til Kattegale, til både dig og Fievel. :slight_smile:

Velkommen og hvor er han bare nuttet, og ser vildt fræk ud :wehuu:

Velkommen til Kattegale :velkommen:

:velkommen: