Ny fejlfarvet

Jeg er colourpoint opdrætter, og det vil jeg altid være!!!

Men…:lys-ide:

Nu har jeg altså fået fejlfarvet nr 2 i huset :?, det vil sige en fuldfarvet perser :høhø:

Den skønneste lille sorte ting på 4 mdr. Hun er efter min colourpoint han - så lidt colourpoint er da der i hende. Hvad gør man dog ikke for, at få nyt blod ind…

Nåååååå:hjerte: Sikke en skøøøn og smuk fejlfarve :wehuu:

Hvor er hun dog fiiin:wehuu::wehuu::wehuu:

fejlfarve :what:hun har da den skønneste farve til en perser :hjerte: (psst jeg har en lille svaghed for sorte katte)
men hvor er hun bare fin, kan du ikke bare kalde hende kamufleret colourpoint…

Hun er da en smuk fejlfarvet misse pige :wehuu:

jeg kunne godt leve med en fejlfarve dit sted !! :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

:wehuu::wehuu::wehuu:

:inlove::inlove::inlove:

Tak skal i have allesammen:):slight_smile:

Hun er da vældig sød, selvom hun har en forkert farve:p.

Jeg opdrætter colourpointer, og jeg har altid svoret, at jeg aldrig ville have fuldfarvet. Ikke at de er grimme, men det er jo en anden variant af perseren - og dermed ikke samme slags:tihi: men men men…
Nu har jeg hele 2 stk af slagsen:LOL:, klog bliver jeg nok aldrig.
Jeg har også altid sagt, at jeg aldrig ville arbejde med tabby. Men lige pludselig så har jeg altså 3 katte af eget opdræt - der er med striber, uden at jeg selv vidste det:gruble::gruble::gruble:. Min hankat var tabby - og dén havde jeg altså ikke luret:LOL:.
Så man har vel ét standpunkt, indtil man tager et nyt…

Jamen det er jo dét der er så morsomt ved at være opdrætter (tror jeg nok), hahahaha…:klapper:

Men det er da helt bestemt en super lækker fejlfarve, faktisk lige en fejlfarve jeg ville elske at have:wehuu:

Fejlfarve eller ej hun er da bare for skøøøøøn :wehuu:

Ja jeg synes det må være en fejl…hun skulle da ha´været hjem til mig i stedet… Hun er skøøøøn!

Mums, hvor er hun da lækker :inlove: Sort er fantastisk :hjerte:

Og så er det jo at jeg er nødt til at spørge: Er Snulle så også en fejlfarve?
Eller er hun helt som hun skal være…skønne tøs :hjerte: