Ny gruppe: Jule-nisseriet

Da der er en del juletråde, tænkte jeg, at det ville være godt med en gruppe for nisse-fans, en juleri-gruppe.
Den er hermed oprettet.
Der mangler blot et signaturbillede af en nisse.
Jeg ved ikke, hvordan man udnævner en med-redaktør?
Men ville gerne indsætte Therese som redaktør af gruppen, hvis Silkes mor vil tage imod hvervet?

BFor det første kan jeg ikke finde gruppen ???[/B]

B-what[/B]

BFor det andet : medredaktør ???[/B]

BVil det sige, at du er The Big Redacteur ???[/B]

BJeg har desværre ikke adgang til at flytte diverse juletråde, hvis det er det du mener ???[/B]

BOg ej heller evnerne…[/B]

BMen du mener vel, at vi fra nu af skal lægge vores juletråde i denne undergruppe ??[/B]

BSå må jeg lige høre resten af de julegale, hvad de synes om det - måske er der allerede oprettet tråde derinde ??[/B]

BJeg kan ikke se dette jule-nisse-sted - og jeg kan heller ikke huske, hvordan jeg melder mig ind i en gruppe.[/B]

BBliv ikke bekymret over alt det jeg ikke kan, jeg har haft en lang og helt vanvittig dag - med de mest sjove indslag - så jeg er temmelig brugt.[/B]

Tja, jeg oprettede gruppen som en lille service - når der nu er en gruppe herinde, der er totalt jule-fans.

Tænkte bare, at det ville være rart for de julebegejstrede at have det hele samlet et sted - ligesom jeg selv nyder at kigge indenfor i Fladsnude-gruppen.

Jeg fralægger mig meget gerne hvervet som administrator af gruppen, så du må hjertensgerne tage over, kære T :slight_smile: Eller hvis en anden juleglad vil :slight_smile:

Nogle kan ikke lide fladsnuder, men de kan jo så undgå gruppen. Nemt for alle parter :slight_smile:

BJeg tror, at vi Mis(i)forstår hinanden fuldstændig ??[/B]

BJeg kan ikke finde gruppen - så vil du linke til mig ??[/B]

BDu må meget gerne være administrator for gruppen - men så bliver du jo netop bombarderet med jul ??[/B]

B:øhmm: :høhø: :hjerte:[/B]

BAnyways, nu er der kun et par dage tilbage før det hele er overstået - så jeg håber at du/andre klarer det uden at få røde knopper.[/B]

BSelv må jeg nok sige, at det kunne være MEGET værre end det er - uanset, hvor meget man ikke bryder sig om jul…[/B]

Administrator bliver man kun fordi man opretter gruppen… med mindre da at man sætter kryds ved at man skal godkende indlæg i gruppen - hvilket man så ikke gør :wink:

Jeg er administrator for en gruppe herinde og bruger INGEN tid overhovedet på det! Andet end når jeg, ligesom andre, skriver i den :slight_smile:

Grupper findes under fanen “Dit Kattegale Community”… direkte link HER

[quote=Ann K;304582]Administrator bliver man kun fordi man opretter gruppen… med mindre da at man sætter kryds ved at man skal godkende indlæg i gruppen - hvilket man så ikke gør :wink:

Jeg er administrator for en gruppe herinde og bruger INGEN tid overhovedet på det! Andet end når jeg, ligesom andre, skriver i den :slight_smile:

Grupper findes under fanen “Dit Kattegale Community”… direkte link HER[/quote]

:tak::tak::tak:

Takker…endelig fandt jeg det med grupper - tænk, hvis jeg var gået glip af noget juleri ?!

-what

[quote=MiSi;303320]Tja, jeg oprettede gruppen som en lille service - når der nu er en gruppe herinde, der er totalt jule-fans.

Tænkte bare, at det ville være rart for de julebegejstrede at have det hele samlet et sted - ligesom jeg selv nyder at kigge indenfor i Fladsnude-gruppen.

Jeg fralægger mig meget gerne hvervet som administrator af gruppen, så du må hjertensgerne tage over, kære T :slight_smile: Eller hvis en anden juleglad vil :slight_smile:

Nogle kan ikke lide fladsnuder, men de kan jo så undgå gruppen. Nemt for alle parter :)[/quote]

Synd…for dem der ikke kan lide fladsnuder…

:klappekat::klappekat:

Hvor er julegruppen ?

Altså Ulla… ikke flere julefrokoster til dig! :klapper:

Jeg gav et direkte link i mit færste indlæg…

[quote=Ann K;305228]Altså Ulla… ikke flere julefrokoster til dig! :klapper:

Jeg gav et direkte link i mit færste indlæg…[/quote]

Ja, jeg forstår dig altzå godt, Ulla - for der er ikke en eneste indlæg i julegruppen…

:øhmm:

[quote=Ann K;305228]Altså Ulla… ikke flere julefrokoster til dig! :klapper:

Jeg gav et direkte link i mit færste indlæg…[/quote]

Er det så kun mig der er så genial at jeg kan se at det ikke er i dit første indlæg :slight_smile:

[quote=Ann K;304582]
Grupper findes under fanen “Dit Kattegale Community”… direkte link HER[/quote]

Ulla - det er dette link Ann taler om :thumbup: Bare tryk på HER

Jeg har skam meldt mig ind :ok:

[quote=Therese;305239]

Ja, jeg forstår dig altzå godt, Ulla - for der er ikke en eneste indlæg i julegruppen…

:øhmm:[/quote]

Det må vi da gøre noget ved :thumbup: