Ny hjemmeside

Efter mange forsøg på at forstå teknikken bag hjemmesideprogrammerne, gik der pludselig et lys op for mig forleden dag og nu har jeg færdiggjort min første hjemmeside i Frontpage :slight_smile:

www.dk-templebar.dk

Efter lidt finpudsning er det min plan at oversætte den til engelsk også.

:wehuu: SIKKE en lækkert KØSSE-billede af sandermusen…altså hvor er han skøn :inlove:

Ihh, hvor er den fin og en masse dejlige billeder :thumbup:

Nu har jeg i årevis haft et domaine, endda med mit efternavn, men har opgivet. Jeg får aldrig lavet en hjemmeside, interessen er der nok ikke. Jeg er ikke opdrætter, så behovet er der ikke. Men det kunne nu være sjovt at have en side med Quini tossestreger :høhø:

Jeg lavede godt nok en i gamle dage, da det blev moderne, med Molly og glimmer og pjat :høhø:

Ja, jeg tænkte nok, du ville hoppe lige til Sanders side :D:D Sove-på-ryggen-billedet er der skam også :thumbup:

Det er første gang, jeg har læst en hjemmeside fra ende til anden - det er godt nok en fin side, super inspirerende med dine beskrivelser af hjemmet, og når man først har læst om kattene, er man jo blevet forelsket i dem alle på hver sin måde. Men billederne er altså for små! Man kan jo slet ikke se deres udtryk i ansigtet ordentligt, og det er da dumt, når du har så gode billede at vise frem :slight_smile:

mvh. tina

Det har lidt været en afvejning af mængde af billeder i forhold til hver sides længde. Jeg har planer om at lægge et galleri ind for hver kat og der vil de komme i “normal” størrelse :slight_smile:

Så fandt jeg det under Burmesere :ups: UH hvor er det godt. Man får sådan lyst til at sige pruuut ned i hans mavseskind :tihi:

Det må man også meget gerne efter hans mening :wehuu:

Dejligt afslappende hjemmeside at kigge på. Ingen overvældende pang-farver eller mærkelige ting der bevæger sig :slight_smile:

Den første side (forsiden) kunne måske godt trænge til en overskrift? (f.eks. velkommen) den er lidt sammenpresset at se på i forhold til de andre. Og det gør det en anelse mere uoverskueligt på den side.
Ellers er det dejligt nemt at finde rundt :slight_smile:

(Hvis det er muligt, så tror jeg også en lille kant i siderne kunne være godt. Altså sådan at tekst rammen ikke går helt ud til kanten. Lige som du kan se her i forummet. At tekst rammerne lige har en cm eller lign. ud til kanten. Det hjælper igen på at det hele ikke ser så proppet ud. Og også oppe ved banneret. Men det er jo smag og behag :))

I øvrigt super god idé at skrive det om indekatte og aktivering og foder osv :thumbup:

Jeg syntes, det var oplagt, når jeg nu pointerer flere steder, at jeg ikke vil sælge til fritløb :slight_smile:

Hej Mette Flot, flot hjemmeside:thumbup:

Knus fra Cats og Conni

Tillykke med din nye hjemmeside :slight_smile:

Den ser rigtig flot ud - godt gået :slight_smile:

Knus Gitte (der opgav frontpage)

Nu har jeg rettet et par småting og tilføjet lidt tekst nogen steder og især en hel side med diverse links. http://www.dk-templebar.dk/

Jeg hører gerne om gode links, der kan tilføjes den side :slight_smile: Det er for øvrigt fuldt bevidst, at enkelte står flere steder - det er simpelthen fordi jeg synes, de hører til i flere kategorier :smiley:

Så mangler jeg bare at finde på noget med galleri, der er pænt - og så den lille detalje med en oversættelse :høhø::høhø:

God side. Blev lidt klogere på hvor mine snefnug har deres adfærd fra. Vaske gulv med en kat på rykken. Jo det virker som en realistisk mulighed. De norske plejer at tage en tur med enten på kosten eller gulvkluden, når de vil hjælpe.

Hej Mette.

Superfin hjemmeside.

Jeg synes du har fået en masse gode oplysninger med som evt burmeser-købere kan bruge.

Og så bliver jeg da helt stolt over at se at der bliver linket til os,tak siger Sanders niecer og småfolkene.

Tine

[quote=skoglund;340164]Og så bliver jeg da helt stolt over at se at der bliver linket til os,tak siger Sanders niecer og småfolkene.
[/quote]

Ja, I vores lille storfamilie må vi jo holde sammen :smiley: Ikke alene er pigerne niecer til Sander - killingerne er jo halvbrødre til Fanny :slight_smile:

Så var jeg også lige inde og se på din nye hjemmeside.
Den er rigtig flot. Informativ og saglig - og samtidig er der søde og sjove historier om dine søde katte. :rock:

Hilsen Jette.