Ny julemenu

I år vil vil ikke have and…vi prøver Poker Face i stedet…og han går ganske frivilligt ind i ovnen :tihi:

Jeg havde sagt til ham at før han gik derind skulle han lige spise en portion æbler og svesker…men DET nægtede han altså :smiley:

Næ…det hele var bare fordi jeg lige skulle vakse ovnen af og så kom der lige en af de utallige nysgerrige katte forbi som bor her :tihi:

Velbekommen :tihi:

Tak…bare maden nu ikke er fyldt med hår :tihi:

:tihi: han er bare søøøøød :slight_smile:

Poker er vel ellers gammel nok til at kende ovnen, men derfor kan man jo godt undersøge, om der er kommet noget nyt i den… :smiley:

Skal han ikke plukkes først :? Ellers giver det da alt for mange hår i maden :høhø:

Nysgerrige knægt :inlove:

Tak :slight_smile:

Ja, Poker undersøger alt igen og igen hvis der er en åben dør eller låge :tihi:
Måske der var sket noget nyt der siden sidst :smiley:

[QUOTE=Dorte;1003297]Skal han ikke plukkes først :? Ellers giver det da alt for mange hår i maden :høhø:

Nysgerrige knægt :inlove:[/QUOTE]

Nej, ikke plukkes, vi er så vant til hår på al vores mad her…det er faktisk et af vores faste krydderier her :tihi:

Lige der er det vist meget godt det ikke er Sphynx/Peterbald du har… for de KAN på en god dag godt minde lidt om en grillkylling :wink:

:tihi:

Ja, spændende menu.

Ja, den er begyndt at dufte i hele huset :tihi:

Hmm, jeg må snart gøre alvor af at komme forbi og besøge jer… Og spise lækker mad :wink:

Ja…så sætter vi en mis mere over til du kommer…det er så skønne sprøde svær de giver :tihi:

heheh…han sidder der sikkert også fordi der plejer at være lidt varmt der - så han håbede på at kunne få varmet numsen… :slight_smile:

Ja, måske…men tror nu mest at det er fordi han er så nysgerrig, han skal se hvad der er bag alle låger og døre :tihi: