Ny kat :D

Jeg har kigget i et stykke tid, efter en legekammarat til Candy, og har endelig fundet en, som jeg skal se (og højst sensynligt skal have med hjem) på fredag.
Ihh hvor jeg glæder mig:D

Ville høre om der er nogle råd ang. sammenføring, kattene imellem, skal jeg bare lukke hende ud?
(skal lige siges at Candy væser og skyder ryg af andre dyr, gjorde hun også af ilderne de første gange, men de er de bedste venner nu), så Candy skal i hvert fald lige se hende an gætter jeg på.

Så skal jeg jo også finde på et navn, nogle goder forslag, det må godt passe lidt med Candy :slight_smile:
Har tænkt lidt på Sugar :smiley:

[QUOTE=kaslejne;739334]Så skal jeg jo også finde på et navn, nogle goder forslag, det må godt passe lidt med Candy :slight_smile:
Har tænkt lidt på Sugar :D[/QUOTE]

Floss? :klapper:

Hvor gamle er kattene? Jeg gætter på, at den nye også er en hunkat, hvis du vil kalde den Sugar :cool2:

Hvis det er killinger begge to, og de ellers er trygge og tillidsfulde små katte, så finder de sikkert hurtigt ud af det sammen. Men der kan sagtens være hvæsen og knurren i begyndelsen alligevel.

Okay, tak for svar, candy bliver snart 5 mdr og den nye ( som er en pige) er 12 uger, så der er kun godt to mdr. Forskel…

Tillykke :slight_smile: Lyder dejligt med en ny lille lege kammerat! Umiddelbart ville jeg også bare lade dem styre det selv… Som Ingrid siger, kan der sagtens komme lyde og kløer men killinger er bare oftest meget lettere at sammenføre frem for voksne katte. Er Candy neutraliseret? Og er kattene fra opdrætter?

Nej ingen af dem er fra opdrætter og candy er ikke neutraliseret endnu, da jeg lige så godt kunne vente hvis jeg skulle have en til, har der noget at sige?

Tillykke med den lille nye killing :flag: Det kunne måske også være en Honey :).

det er en stor killing og en lille killing - det burde gå ret meget af sig selv :slight_smile:

når det er killinger der ikke er kønsmodne har neutraliseingen ikke noget at sige - det får det inden for et par måneder, men igen - der er de for længst blevet gode venner :slight_smile:

så hvis du neutraliserer når sugar/honey/dandy/sirup er kommet hjem og har indtaget huset med høj haleføring - så skulle alt være ok :slight_smile:

Det lyder godt :smiley:
Tak for svar, ihh hvor er jeg spændt og glæder mig til fredag :smiley:

[QUOTE=kaslejne;739996]Det lyder godt :smiley:
Tak for svar, ihh hvor er jeg spændt og glæder mig til fredag :D[/QUOTE]

Det kan jeg godt forstå - held og lykke med hende. :flag:

Hvis du søger på sammenførsel eller sammenføring, er der rigtigt mange tråde herinde om emnet. Og du vil i hvert fald kunne se, at du ikke er den eneste, der har været meget bekymret på forhånd - og så er det bare gået fint alligevel. Det gør det sikkert også i dit tilfælde, for det plejer det med to killinger. :slight_smile: