Ny kat weeeeeeee

Jeg har i flere år ønsket mig en han coon. Men tiden og pengene er gået til uønskede katte samt vores egne, så det er blevet sat lidt på standby. Men NU skulle det være - så jeg har endelig fået min drømmekat weeeeeee

Hils på den meget grimme

Charlie på 1 år

Han så ganske forfærdelig ud… Tynd, fedtet og knudret pels med skæl…
Der er blevet klippet en masse pels af (knuder)
Men allerede efter 4 dage med god foder forsvandt hans skæl (ret utroligt)
Han har fået orme og loppekur og er kastreret… så nu skal tiden bare gå med godt foder og forkælelse, så skal han nok blive en rigitg flot missekat :hjerte:

Vi elsker ham allerede :hjerte:

Tillykke med ham !!! Tror også han bliver en Flot kat med tiden !!!

Han ligner da en der bliver en flot fyr, når han kommer i ordenlig pels- og foderstand igen.

Hvor har i fået den stakkels fedtede fyr fra?

Det var da forfærdeligt. En hver opdrætters mareridt hvis jeres afkom har været i dårlige hænder.

Han ser ellers flot ud.

Tak :slight_smile: Ja jeg tror også at han bliver en rigtig flot fyr <3 Og her bliver han til hans dages ende.

Jeg har købt ham fra avler :frowning: jeps…
Hun ophøre som avler og havde derfor en masse misser til salg. Jeg var også helt tosset med hans mor som er samme farve og en anden trefarvet hun. Men jeg havde jo ønsket mig en han så længe så var ikke i tvivl om at det skulle være ham… dog havde jeg rigitg svært ved ikke at købe de to hunner også…
Ja lad mig sige sådan - havde min mand ikke været med, så var jeg kommet hjem med alle tre.

Sig til hvis du har brug for råd om pelspleje.

Tak Sheer :slight_smile:

Skal jeg gøre mere ud over at give ham godt foder samt børste ham?

Hans skæl er allerede væk og pelsen er mindre fedtet nu… synes selv det er lidt vildt så hurtigt det er gået…
Men kan jeg gøre andet for ham?

Jeg ville give ham et bad, start med en affedter. Du kan evt. købe Anjou Degrease:

Og evt. Texture Shampoo derefter:

Det kan du komme langt med, de to shampoo’er.

Ann-Doritt sender shampoo’erne med brev, hvis du vil have det, også.

Nårh det lille pus :hjerte:
Tillykke med ham, og jeg glæder mig til at se flere billeder når han er faldet rigtig til, og er blevet stor og tyk :tihi:

Nåh - han skal nok blive fin igen hos jer. Tillykke med ham. :slight_smile:

Tillykke med ham, han bliver flot, jeg elsker smoke!
Hvor er han fra?

Tillykke med ham :slight_smile: Han skal nok blive en rigtig flot fyr, når han lige kommer i stand både huld og pelsmæssig :slight_smile:
Rigtig fin sort smoke farve i øvrigt :slight_smile:

Tusind tak Sheer - dem vil jeg helt sikkert lige se nærmere på! Mange tak.

Og tak for rosen af ham - vi er allerede mega glade for ham! Skønne kat!

Tillykke med jeres nye kat. Jeg er sikker på at han får det godt og hvor er det dejligt med sådanne mennesker som dig, der vil tage katte
med specielle behov ind og give dem kærlighed og god pasning.

Tusind tak for de pæne ord :slight_smile:

Jeps han får det godt her - kan slet ikke andet end forkæle sådan en lækkermås <3<3<3

Hvor er han sød Lærke :hjerte:

Hov, er du den Nanna jeg kender? altså Nanna mutte Nanna?