Ny kat

…i familien.
Prøver at gøre det så kort som muligt. :ups:
Morten og Rikke bor på Sydfyn og de bor til leje så længe Rikke er under uddannelse. De der har boet i nederste etage anskaffede sig to mislinger i efteråret, og de var virkelige ikke dyrene værdige.
De gik for lud og koldt vand, blev lukket ud det meste af tiden og havde kun en kælder at gå i. Dyrene var hentet på en gård…kort sagt en rigtig skidt start. Det endte da også med den ene blev syg og for nemheds skyld :lynogtorden: og fordi de var billigst blev den aflivet.
Morten var RAAASENDE og da de var heroppe før jul skummede han…ved altså ikke hvor han har sit temperement fra :ups:.
Rikke er lidt mere moderat i hendes udgydelser og fik en aftale istand, at Eigil (det hedder katten) fik lov at komme op til hende og min søn.
De har så fået en kat ud af ham…den levede udelukkende af dåsetun og havde rendemave så det var uudholdeligt at være i hus med den.
Jeg har hele tiden siddet i kulissen og vejledt Morten og Rikke og kommet med råd om hvordan de skulle tackle situationen, og lige for 10 minutter siden ringer Morten glædesstrålende at de har fået katten.
Fjolset der ejede Eigil (det er morten og rikke der har navngivet ham), havde end ikke givet ham et navn. Men nu skal han flytte og Morten og Rikke har hen ad vejen været der som et søm, at han jo skulle tænke på katten ville begynde at markerer etc og hvad de kunne finde på…det de ikke kunne, kunne jeg :tihi:.
Men summa sumarum er…NU er katten deres og fjolset er rejst.
Så nu bliver Eigil ordnet…hele vejen rundt i næste uge og en tid bestilles på mandag.
Så er det jeg spørger…hvem er bedst til at klare sådan en opgave. Det er jo et barnebarn det omhandler :ups:…så det er vigtigt det gøres godt og grundigt.
Alle de ting man har brug for, har jeg lovet at sponsererer…det er jo ikke hver dag man bliver farmor…de henter det så i Middelfart.
Altså…kender I nogle rigtige gode dyrlæger i og omkring Svendborg?

Eigild er forøvrigt blevet rigtig fin efter han ikke længere får tun, men istedet får RC Sensetive, Hill Adult og VetPro. og Maven…ja det er pøller som pøller BØR være.
Nu er mit næste træk så han skal have en at bide i :muhaha:…læs en slåsseartsfælle, for der slår Morten og Rikke til

:tak::tak:

Tak for en lille historie med en happy ending…

Det er dejligt at blive farmor, uanset hvor mange ben og haler banebarnet har…

:hjerte::hjerte::hjerte:

Sikke dog en god løsning, og hvilket held for katten - den må jo føle, at den er kommet i den syvende himmel -love - og kunne den så også få en legekammerat :thumbup:

Dejlig fortælling om en heldig kat, der nu får et hjem, som er en kat værdigt.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Den første ejer er ikke værd at spilde ord på- sådan en klaphat.

:doh:

Godt at enden var god! Sikke en tidligere katte ejer :S

Dejligt for dem alle:-)

De kan hente Thomas eller jeg kan tage ham med til Middelfart søndag:-)

Sikken en heldig kat ham Eigil, med de mennesker han har fået lov til at eje og den FARMOR :thumbup:

Dejlig fortælling Brita… tillykke med din nye Farmor status :ok:

[quote=lenschow;205833]Dejligt for dem alle:-)

De kan hente Thomas eller jeg kan tage ham med til Middelfart søndag:-)[/quote]
Jeg skal nok have Thomas i baghovedet…tror dog lige de skal have overstået Eigil’s neutralisering m.m.

[quote=Mie;205843]Sikken en heldig kat ham Eigil, med de mennesker han har fået lov til at eje og den FARMOR :thumbup:

Dejlig fortælling Brita… tillykke med din nye Farmor status :ok:[/quote]
:tak:…jeg har også allerede lavet en Eigil-liste over alle de ting der skal købes…tro mig…han kommer IKKE til at mangle noget. :fløjte:

Min dyrlæge er Kirsten Brock hos Højby dyreklinik i Odense S

Men alle dyrlægerne på klinikken tror jeg vil kunne klare opgaven rigtig godt :slight_smile: Det er dem der ordner alle Kattens Værns katte

Jeg er i hvert fald meget glad for den klinik

Jeg tror også Ringe skulle være gode, men har ikke selv erfaring med dem

[quote=kamikaze;205865]:tak:…jeg har også allerede lavet en Eigil-liste over alle de ting der skal købes…tro mig…han kommer IKKE til at mangle noget. :fløjte:
[/quote]

DET tror vi så sandelig heller ikke Brita

:wehu::wehu::wehu::wehu:

[quote=kamikaze;205865]:tak:…jeg har også allerede lavet en Eigil-liste over alle de ting der skal købes…tro mig…han kommer IKKE til at mangle noget. :fløjte:
[/quote]

Tillykke med din nye titel og selvfølgelig kommer Eigild ikke til at savne noget som helst og slet ikke når man ved hvem hans farmor er.:slight_smile:
Hvor det glæder mig Eigild har fået det så godt, det fortjener han, efter at have været igennem så meget.
Når alt kommer til alt, fortjener alle misser et godt hjem.
Knus Elin

Hvor er det dejligt for dem alle :thumbup: