dem jeg kender fungere rigtigt godt. Dog ikke til meget lette eller meget tunge katte. Der registre maskinen så ikke at katten er gået ind i den.
Men det er da smart bare at tage en pose op og smide ud. I den pose ligger der så en masse klumper og fjerner man posen dagligt og sætter en ny på synes jeg så godt man kan følge med i om alt er ok.
Men herhjemme holder vi os til en alm. overdækket med savsmuld
Her i julen (med det modbydelige føre!) var jeg kattesitter bl a i et hjem, der havde en LitterRobot.
Det virkede som om, at kattene havde det fint med den.
At de så var småkulrede på andre måder, er noget andet
Synes ideen er smart nok, men 20minutter efter katten er gået af, hvad så hvis man har flere katte der bruger den, nu tænker jeg feks de som har 10+ katte, hihi. Så ville den jo nærmest aldrig ku rense sig haha Hellere ordne mine bakker selv såe, har os en af de der mænd der elsker kattene, men HADER bakkerne haha
[QUOTE=pivnu;550505]Nogle af os herinde har jo stiftet bekendskab med den type, der drejer rundt, hos en amerikansk katteejer på Vesterbro. Den virker virkelig fint!
Men ikke på vilkår, om jeg ville have en. Det kan godt være, at de er nemmere lige i det ene øjeblik. Men det kan de umuligt være, når de skal vaskes. For ikke at tænke på, hvis man har en kat med løs mave :brækkesig:[/QUOTE]
Jeg har også passet kat for nævnte katteejer - super fine misser men kattebakken - den er knap så smart, for en blød mave der lander forkert i rotationen - så smøres det ud over det hele… det så jeg ske… det er IKKE optimalt.
Den er super smart til små katte (ikke coons - den er for lille) med fast mave - der kan der ikke gå så meget galt… men til os der ind i mellem ved at der kommer dårlig mave fordi vi giver en guffer de ikke er vant til - det dur ikke