Er der nogen herinde der kender til den her kattebakke?
http://loppetjansen.dk/search/automatisk-elektronisk-kattetoilet-11118.html?q=automatisk+kattetoilet
Jeg synes altså det lyder for godt til at være sandt…
Er der nogen herinde der kender til den her kattebakke?
http://loppetjansen.dk/search/automatisk-elektronisk-kattetoilet-11118.html?q=automatisk+kattetoilet
Jeg synes altså det lyder for godt til at være sandt…
En dørmat?
Nå, for at være alvorlig. Jeg ved ikke - jeg er ikke så vild med de der automat ting, for jeg vil faktisk gerne selv se, hvad de efterlader i bakken. Det er jo en af måderne at følge med i, om kræene fungerer som de skal - nu de ikke selv kommer og fortæller det
[QUOTE=Henriette;550483]
Jeg synes altså det lyder for godt til at være sandt…[/QUOTE].
Kunne ikke være mere enig
Hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det som regel også sådan.
Blev bare lidt nysgerrig, da der var en på andet forum der spurgte til den…
Kan nu også godt selv lide at se hvad der kommer ud af kattene, men for dem med mænd der ikke gider tømme, kunne det jo være smart,
hvis det er sandt Så kan jeg også tage nogle weekendophold
[QUOTE=Henriette;550498] men for dem med mænd der ikke gider tømme, kunne det jo være smart,
hvis det er sandt Så kan jeg også tage nogle weekendophold :)[/QUOTE]
Så ville jeg udskifte manden før end jeg skiftede til ny kattebakke
Vil sku ikke af med manden, han har flyttet sig rigtig meget i forholdet omkring katte (STOR KATTEHADER da vi begyndte at være sammen),
nu vil han ikke undvære dem, men kattebakken har jeg for mig selv.
Nogle af os herinde har jo stiftet bekendskab med den type, der drejer rundt, hos en amerikansk katteejer på Vesterbro. Den virker virkelig fint!
Men ikke på vilkår, om jeg ville have en. Det kan godt være, at de er nemmere lige i det ene øjeblik. Men det kan de umuligt være, når de skal vaskes. For ikke at tænke på, hvis man har en kat med løs mave :brækkesig:
Der findes forskellige varianter - eks.:
Jeg har nogen killingekøbere med tre katte der har prøvet LitterMaid, og det fungerede meget dårligt så de blev smidt ud.
Nu har de så i en længere periode haft en Litter-Robot og den virker iflg. dem fantastisk.
[QUOTE=pivnu;550505]Nogle af os herinde har jo stiftet bekendskab med den type, der drejer rundt, hos en amerikansk katteejer på Vesterbro. Den virker virkelig fint!
Men ikke på vilkår, om jeg ville have en. Det kan godt være, at de er nemmere lige i det ene øjeblik. Men det kan de umuligt være, når de skal vaskes. For ikke at tænke på, hvis man har en kat med løs mave :brækkesig:[/QUOTE]
Den kiggede jeg også på, da jeg købte den jeg har nu, men blev enig med mig selv om at det var spild af penge.
Lige præcis. Der er i tidens løb opfundet mange smarte ting til at løse ubehagelige huslige opgaver. Men der er altid en pris i form af vedligehold (større eller mindre), rengøring (altid værre end lovet i annoncen), reservedele (kan poserne mon fås til næste år?), , service (hvis/når den går i stykker) o.s.v. Nogle gange er de enkle løsninger bare bedst.
Desuden - kattebakker behøver ikke at lugte. Det er bare et spørgsmål om at bruge grus af en ordentlig kvalitet.
Jeg synes virkelig ikke det er besværligt med en alm kattebakke, et godt grus og en litterlifter. Tænk, jeg synes det går som en leg, og det er blevet så indgroet en vane, at det er lige så naturligt som at tage strømper på om morgenen…
Og det tager også ca samme tid!
Den der automatiske ting der, tør jeg æde min gamle hat på, er endnu mere tidskrævende når alt kommer til alt…og jeg tror da også flere katte ville blive lidt bange for sådan en, og hvad nu hvis den begynder at rumstrerer når katten er inde i den
Tror som heller ikke det er lugten, jeg tror det er besværet med at tømme?
Tror heller aldrig en af mine vil begive sig ind i sådan et monstrum…
Kunne altså ikke forstille mig at det vil være særligt behageligt at få vasket fusser hver gang man har besørget… (som den ene maskine gør)
Charlie har en automatisk kattebakke. Når han skal på toilet og der ligger noget i bakken skaber han sig helt vildt og så tømmer jeg :høhø:
[QUOTE=birtheras;550983]Charlie har en automatisk kattebakke. Når han skal på toilet og der ligger noget i bakken skaber han sig helt vildt og så tømmer jeg :høhø:[/QUOTE]Nåååå jaaaa, en fuldtidsslave!! Sådan en har min kat også:høhø:
Ja, du har en pointe dér…
Alle, der har prøvet toiletmaskinerne i europæiske storbyer, vil genkende følelsen, når man kommer i tvivl, om døren nu også åbner igen…
[QUOTE=FinnFrode;551002]Ja, du har en pointe dér…
Alle, der har prøvet toiletmaskinerne i europæiske storbyer, vil genkende følelsen, når man kommer i tvivl, om døren nu også åbner igen… :D[/QUOTE]Ja, pyha, man kan hurtigt udvilke ‘klaus’ inde i sådan en…
Læste at kattebakken begynder at rense efter 10 minutter. Okay, men hvad nu hvis der står en kat derinde lige når den begynder at ‘tee sig’…den er sikkert ikke lydløs, og hvis underlaget pludselig begynder at bevæge sig derinde, så tror jeg ikke katten vil derind igen.
Du skulle prøve at dele den med kattene - det bliver du helt sikkert glad for i længden
Dem jeg har kendskab til starter IKKE når katten er inde i den.