Ny kattebakke - hvor tit?

Hvor ofte køber i nye kattebakker?

Min kæreste synes det er tidligt jeg vil skifte vores ud… Den ene er 2 år gammel den anden er 1 år gammel…

Hvis kattebakken ikke fejler noget og jævnligt bliver gjort godt rent, ser jeg ingen grund til at skifte den ud.

Tjah… det jeg enig i.

Vi har kun skiftet vores, når vi har fundet nogen, som var bedre end dem, vi havde i forvejen [bigloony]

Men er de blevet meget ridset i bunden, ville jeg nok skifte dem ud, da jeg vil tro, at der kan sætte sig bakterier, som kunne være svære at få af, når man vasker bakkerne.

De stinker nogen gange af ammoniak og tror det er fordi de kradser for meget i bunden af bakken…

Nå, men nu fik vi købt en KÆMPE og Mikkel har allerede indviet den [bigloony]

Nynne er dog lidt mere skeptisk da der er låge i - men det kommer (faktisk i skrivende stund står hun og graver i bakken)

Jeg måtte købe en ny, da Rottweiler var vokset ud af hans gamle -høhø der var seriøs kun lige og lige plads til nummeren, så jeg måtte ud og lede efter en større en, nu kan han så være i kassen uden problemer (og det kan Lilly åbenbart også -brækkesig har allerede bustet hende i at sgtå midt i den et par gange)