Ny kravlegård

Så vil jeg lige vende tilbage for en kort stund, det er ikke så meget jeg får skrevet, men vi har travlt med alverdens trælse ting i hverdagen.

Men jeg har nu fået noget som jeg længe har ønsket mig, en ny og ordentlig kravlegård til mine killinger :juhu:

I lørdags fik vi pakket den ud og samlet den, så fik Omalley fornøjelsen af at afprøve den… Ja Omalley er jo en stor dreng efterhånden på 9 uger, så enhver kan sige sig selv, at sådan en dreng ikke er i kravlegård ret længe, det holdt lige så nøjagtigt som en time, så var han ude. Men vi fik den afprøvet, nu er den pakket sammen igen og venter på næste kuld :smiley:

Og når man kommer ud og ser en hund, ja så bliver man farlig :tihi:

Men præsenteret er han vist ikke blevet - vores lille dreng Omalley - ene og alene om mælkebaren hos mor Sassy :hjerte:

ÅH hvor er han fin…en rigtig charmetrold.
Er vi i familie med ham?:thumbup:

Ja Brita, Hannibal er far til ham og Hannibal er jo søn af Adani som er Cirkelines baby :hjerte:

[QUOTE=kamikaze;727970]ÅH hvor er han fin…en rigtig charmetrold.
Er vi i familie med ham?:thumbup:[/QUOTE]

Wow den er lækker, tillykke med den :juhu:
Og ham den lille missemand dér… mums :hjerte:

Eiiiiii, hvor er den lækker… både kravlegård og mis :wink: Hvor anskaffer man sig sådan en gård?

Han er vel nok fin :hjerte:

Tillykke med den lækre kravlegård :slight_smile:

Det ligner noget fra Animal Nursery :slight_smile:

Den er købt hos Animal Nursery :slight_smile: http://www.animal-nursery.de/

En rigtig lækker kravlegård der er ankommet til casa Dueled…men den har også været lææænge på ønskelisten hos dig :smiley:

Dejlig lille sneblåmand Sassy har fået sig :hjerte:

Tænkte det nok

[QUOTE=MoMo;728020]En rigtig lækker kravlegård der er ankommet til casa Dueled…men den har også været lææænge på ønskelisten hos dig :smiley:

Dejlig lille sneblåmand Sassy har fået sig :hjerte:[/QUOTE]

Ja, han er fantastisk :hjerte: men meget slem og fræk :smiley: Sassy har noget at holde styr på der, jeg er glad på hendes vegne over, at hun ikke fik 5 af den slags, så var hun kommet på overarbejde :klapper:

[QUOTE=kamikaze;728022]Tænkte det nok
[/QUOTE]

Ja, blåt blåt blåt og så lidt mere blåt - og lidt hvid på Omalley fra sin mor :smiley:

:tihi: det kan så komme i det næste kuld :smiley:

Hvor er han lækker, med lækkert på!

Fed “kravlegård” :wink:

Tillykke med kravlegården, og sikken da en herlig blå fyr :hjerte:

Hvilken højde har du valgt at få den i? :slight_smile:

Ser ud til at være en rigtig lækker kravlegår du der har fået. :slight_smile:

NØJ hvor er Omalley bare SMUK! :hjerte:
Send du heller ham her hjem til mig, der er ingen hunde, så behøver han ikke puste sig sådan op længere… :tihi:

Han er da bare en skøn, lille bandit :hjerte: - og Omalley er lige navnet til ham. :smiley:

Og så ser det ud til at være et rigtigt lækkert system, kravlegårdene fra Animal Nursery. :ok:

Hvor er han en lækker kat :love2: ser rigtig fræk ud …måske fordi der ikke er nogen søskende til at sætte ham på plads :stuck_out_tongue:

Blåt er gådt

[QUOTE=Eife;728131]Tillykke med kravlegården, og sikken da en herlig blå fyr :hjerte:

Hvilken højde har du valgt at få den i? :)[/QUOTE]

Jeg valgte den i 55 cm. Når først de begynder at kunne komme over det, så er de også så store, at de bl.a. har styr på kattebakken, hvilket er et af de vigtigste formål for mig med kravlegården :slight_smile:

Hvor er han kær, den lille Omalley :wehuu:. Flot kravlegård.