Ny lejlighed med 3 katte

Der kan jo godt være tre gode hængekøjer op ad stolpen - eller en hule, en hylde og en bakke, som på Herkules fra Kattens No.1.
Jeg ville nok bytte om på rækkefølgen, så den lidt kedelige hylde var nederst - den er bare til at komme op fra. :slight_smile:

Vi har ikke uendeligt meget plads i vores lejlighed, så vi købte det her kradsetræ Store kradsetræer - Køb billigt online | zooplus.dk og det fungerer rigtig god for vores to. Og det står stabilt selvom drengene tager nogle vilde ture i det ind imellem. Det er ikke verdens højeste træ, men det synes jeg egentlig er rart nok i et lille rum.

Og det er rigtig pænt :slight_smile:

Vil ikke tilføje så meget andet end at jeg er enig med de andre. Kubikmeter i højde, et godt kradsetræ og derudover ellers aktivering afhængig af behovet. Sidstnævnte er tit afhængig af den enkelte kat :slight_smile:

Kroge og kroge… Da vi flyttede fra min gamle lejlighed og herud, så passede mine to kradsetræer ikke i højden, da vi har ret lavt til loftet nedenunder, og 3½ meter til loftet ovenpå, så vi satte små vinkel beslag i vores, og det har stået i over 4 år på den måde uden nogle problemer. De var skruet fast i hhv. to plader sat over til hver sin væg og så væggen :slight_smile:

Tak alle sammen, og den med krogene var en rigtig god ide. :stuck_out_tongue:

Jeg ville vælge jacky o fra petfun eller Dagmar fra kattens no1, mine er ikke til huler - de vil i højden og have en hængekøje. Derfor har jeg også køjer til væg fra petfun som ekstra til træet. Pt har de dog ikke været oppe i 2 år, men nu ved jeg da hvor de skal hænge, Så skal der blot en til som er god til at hænge op…