Ny med kat og ny på forum :)

Hej allesammen!

Først lige en kort præsentation af mig selv; jeg hedder Trine, er 23 år og bor i Århus med min kæreste - og nu også med en kat!

Advarsel - laaang historie! :slight_smile:
Det er første gang nogensinde, at jeg deler hjem med et dyr, hvorimod min kæreste altid har haft katte og hunde. Jeg har altid ææælsket kattemisser - hvem gør ikke det? :wink: Så da vi skulle flytte i en større lejlighed, besluttede min bedre halvdel og jeg selv, at nu var det på tide at ‘udvide’ familien en smule.

Vi har begge en forkærlighed for langhårede katte, og efter at have gjort en masse research, besluttede vi os for en NFO. Jeg ledte på nettet efter forskellige opdrættere, og den første vi besluttede os for at besøge var Chrisycat. Nøj, hvor er vi glade for, at vi tog hele vejen til Fyn for at kigge på killinger! Kuldet var ca. 6 uger, da vi besøgte dem, og mit hjerte smeltede simpelthen. Dér lå de kæreste små søvl-uldtotter, så sådan én skulle vi da have :slight_smile:

Det endte med at blive den lille forsigtige mis i flokken - vi tænkte, at det sikkert var meget fornuftigt, når nu han skulle være en indekat… Da vi endelig fik ham hjem efter yderligere 7 uger, havde piben fået en anden lyd. Nu er han hele tiden hvor vi er, han hopper, springer og løber rundt på alle 65 kvm - han er vist en rigtig killing :wink:

Vi har nu haft ham i to uger, og vi er alle tre ved at vænne os til hinandens nye selskaber. Dog har han svært ved at lade os sove om natten, hvor han synes det er evigt sjovt at springe rundt på dynerne eller slikke på vores hår.

Hjemme hos os hedder han Lestat - for han er the Brat Prince, som i Anne Rice’s romaner :stuck_out_tongue:

Et tydeligt eksempel på, at han placerer sig dér, hvor der er mest opmærksomhed:

Her er han gået på opdagelse i bogreolen (lidt mørkt billede):

Jeg håber, at I fortsat vil bidrage til at gøre min hverdag lettere - for det har I bestemt gjort indtil nu :slight_smile:

Venlige hilsner,
Trine og Lestat

:heya:
Velkommen til…
Håber du bliver glad for at være her…
Og tillykke med Lestat. Han ser dejlig ud :hjerte::hjerte:

Hej og velkommen til os kattegalninger :smiley: og tillykke med familieforøgelsen :wink: hvor ER han bare FIN :hjerte: !!! Jeg er også selv vild med NFO…MÅ have sådan en, en dag :slight_smile:

Velkommen til, håber du bliver glad for at være her :heya:
Din skovtrold ser rigtig skøn ud :hjerte:

Velkommen hertil ! din søde kat er vist som killinger nu er … fyldt med krudt :uha:
Han ser rigtig sød ud :love2:

Velkommen og hvor er han bare LÆKKER!

Min MCO Saga holdt mig vågen på samme måde, men det stoppede da jeg fik min nye killing. Mit bud er at han keder sig i de mange timer i sover :slight_smile:

Velkommen - og tillykke med smukke missen :hjerte:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Hvor ER han sød :slight_smile: Tillykke med ham!

Og Velkomemn på KatteGale :smiley:

Rigtig :hjerte:'ligt :velkommen: :slight_smile:

Dejlige misse-dreng i har fået, tillykke med ham

:slight_smile:

Hejsa, Trine - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Og tillykke med Lestat - ja, selv om de ser søde ud, er de alligevel fulde af ballade. :smiley: Held og lykke med jeres meget smukke kat. :ok:

:velkommen::velkommen::velkommen:

:heya: og velkommen til.

Håber I begge falder til her :høhø:

Velkommen hertil og sikke da en dejlig mis med et total cool navn :slight_smile:

:heya: og velkommen til KG :wink:
Et kæmpe tillykke med din smukke lille sølv-prins - Han er super lækker :smelter:

stort :velkommentilkg:

Tusind tak allesammen!
Vi kommer helt sikkert til at falde godt til her på forummet med alle de rare velkomsthilsner :slight_smile:

:velkommen: til kattegale :smiley: og sikke da en lækker lille skovtrold I har fået :hjerte:mums:inlove:

Velkommen til forummet du blir afhængig af :tihi: