Ny nullerput til Bjæf

Min datter Cassey har i lang tid plaget om en hund. Ikke bare en hvilken som helst hund den skulle være sort. NU er jeg jo ikke såååå vild med hunde, og vi har jo både kattene og hun har også en kanin.
Jeg måtte dog indse at hvis jeg ville have en smule ro så måtte jeg overgive mig:S

Nå men vi fik hunden, men så skulle den også have noget at sove i. De almindelige hundekurve er jeg nu ikke helt så glade ved, men så fik Cassey den ide, at Bjæf da skulle have en Nullerputte seng fra Brita, og så måtte vi jo bestille sådan en. OG den er både Cassey og Bjæf bare sååå glade for:wehuu:

Her er et billede af den fine seng

og her ses den lykkelige Bjæf

Brita var så sød at sende en lille gave til Gudbarnet Aviaya. Kaninen Perle lånte dog gaven en lille bitte smule:ups:

Hvor er det nogle fine dyr, Cassey har :wehuu::wehuu::wehuu:

Sikke en sød hund - og en fin fin nullerput-seng. Tænk hvis alle forældre kunne slippe for plageri om hund med en Bjæf. :stuck_out_tongue:

En Bjæf fælder vist nok ikke så meget vel?

Jeg håber I osse har anskaffet nogle af de der advarselsskilte ‘’ Her vogter jeg ‘’ og ‘’ Hund i hjemmet ‘’ :?

Jeg skulle takke mange gange fra Cassey :smiley:

Jeg tror da jeg skal have lavet et skilt med her vogter jeg:thumbup: mon ikke det kan laves i Photoshop og så printes ud og lamineres?:? eller bliver det for voldsomt? vil jo nødig skræmme postbudet -what

Og så er hun bare SÅ dygtig til at passe dem:D Jeg var også meget hård med at hun SELV skulle passe dem alle da jeg har rigeligt i misserne. Men det gør hun så også til UG:ok: