Ny på kattegale

[QUOTE=Sørum;972124]ja det kan jeg godt se viste ikke de skulde være 12 uger med hunde er det 8 men havde ikke tænkt så meget over det da jeg troede de skulle være 8 uger må jeg sige, men i kan da få min adresse og sådan så kan i jo melde mig til dyrenes værn!!

sikke en velkomst her inde[/QUOTE]

Jeg tror nu ikke at der er nogen der vil melde dig til nogen som helst, og du er med garanti ikke den eneste der ikke er klar over, at det nu er blevet en lov at killinger skal være 12 uger.
Men nu er der én mere der ved det, og kan fortælle det til andre, og på den måde bliver det en dag alment kendt :ok:
Og så synes jeg da at du har fået en fin velkomst herinde :ups:

Velkommen til :slight_smile:

syntes nu også det er fint i fortæller det og så det også nu at det stod på forsiden.

må sige jeg syntes det er sørgeligt at dyrelægen ikke har sagt noget hun fik også kattens fødselsdag og jeg var der nede ugen efter jeg havde fået hende hjem for at hun skulle vacineres og der sagde hun ikke noget det syntes jeg faktisk er for dårligt af en dyrelæge!!

Det har du ret i!
De burde være med til at sprede budskabet, for de ser jo de triste resultater for nogle af de killinger der tages fra for tidligt. :thumbdown:
Næste gang du skal derned, kunne du jo spørge om ikke vedkommende er klar over den nye lov :gruble:

Ja det var da godt nok underligt, at den dyrlæge ikke pipper op om det. :gruble:
Man kunne fristes til at stille spørgsmålstegn ved om den dyrlæge er en, man vil bruge i fremtiden :? (jeg synes jo at 7 mdr for sterilisering er sent, og vi er nogle, der mener at en dyrlæge der afviser neutralisering af killinger er pga fummelfingerhed :slight_smile: )

Ja syntes det er meget underligt og vil da også sige det til hende næste gang!!

men jeg vil blive ved med at bruge hende nu har jeg brugt hende i 12 år og været så tilfreds med hende. også når jeg har haft hvalpe har hun kommet kl 3 om nattet selv om hun ikke havde vagt hvis der har været komplikationer så til hunde er hun super men man kan jo stille spørgsmålstegn ved om hun er god til katte

Sådan en dyrlæge bor jeg også tæt ved. Simpelthen inkompetent til katte, men ret god til hunde.
Ærgerligt det kan være sådan egentlig.
Men nok en meget god ide at pippe op om det næste gang du ser hende :ok:

:velkommentilkg: - fra en ny til en anden ny :slight_smile:

Velkommen til :slight_smile:

Stort velkommen ti KG :slight_smile:

dejligt at du vil sige det til din dyrlæge… jo flere der spreder budskabet jo bedre :slight_smile:

og stort tillykke med pigemissen…en rød pote er bare SÅ nuser :slight_smile:

:velkommen::velkommen::velkommen:

eej har jo slet ikke fået dig ønsket velkommen her !!

Såååh

:velkommentilkg:

:velkommen: til kattegale :).

Velkommen til kattegale:)

Velkommen til :smiley: Og husk vi elsker billeder! :smiley: (Også af hunde :wink: )