Deres hjemmeside er stadig oppe og endda med tilbud fra igår:?
[quote=Gry Gressbakken;252445]Nej - Biva er jo gået nedenom og hjem. og det var der jeg købte den i tidernes morgen.[/quote]Nej da, Biva består skam stadig (jeg ved dog ikke hvem der har overtaget)
Jeg købte to vaser der i torsdags
En seng til 15.000 kr betaler kommunen aldrig heller ikke hvis man er førtidspensionist og slet ikke på den nye pension, for der skal man kunne klare sig for sin pension…vi har en seng til 2500 kr, men det er godt med en god seng :))…godt der ikke kom en kat til skade da sengen braste sammen…hehe det må have set sjovt ud…
Nek biva eksistere som sådan ikke længere. Det biva gør lige nu er at sælge deres udstillingsprodukter til ekstremt lave priser.
De er ikke en aktiv kæde længere.
Tillykke med sengen, selvom den kostede en del knaster.
Den ser rigtig lækker ud.
[quote=Gry Gressbakken;252503]Nek biva eksistere som sådan ikke længere. Det biva gør lige nu er at sælge deres udstillingsprodukter til ekstremt lave priser.
De er ikke en aktiv kæde længere.[/quote]
Du kunne da prøve at ringe og sige sådan og sådan, der er stadig garanti på, og hvad så? Så længe man kan få fat på dem er de ikke gået neden om og hjem, og så må de jo bare give dig det din seng har kostet.
Det skader da i hvert tilfælde ikke at prøve.
Se det positive i det lille beløb du trods alt har fået fra kommunen,det dækker jo næsten udgiften til en gavl også