God idé - 19 årig fyr fra Skive har lavet siden
Fedt initiativ. Har set et par katte derpå som jeg gerne vil overveje at adoptere, men synes at det er lidt svært at finde dem igen, når man først har forladt siden, så skal man kigge alle kattene igennem igen. Måske det ville være en idé at tilføje sådan at man kan tilføje dem til “se senere” lidt i stil med favoritannoncer på boligsider? Kunne du måske foreslå ham det? ![]()
Nej kender ham ikke, men du kan jo sende ham en besked ![]()
Okay, det var bare når du kendte hans alder og vidste hvor han boede, så tænkte jeg at det måske var en du kendte. Jeg prøver at sende ham en besked så ![]()
Jeg har også været heldig at få hittekat på
Og skulle der sidde nogle og gerne ville vide lidt mere om kattene på “min ven katten” i Odense, så kender jeg dem allesammen lidt ![]()
Supert initiativ
[
](javascript:void(0))
Cats og Conni
Sikke et fantastisk intiativ og super god, samt overskuelig hjemmeside! ![]()
Umiddelbart kan jeg ikke finde: Kattehjemmet Hillerød
Link til kattehjemmet i Hillerød ![]()
Hov der var han jo - stor ros! Så artiklen i Skive Folkeblad og var straks inde og kigge - det er bare et flot initiativ Kristoffer ![]()
Vi har før herinde haft nogle debatter om kattesider på nettet som trænger til en, der kan noget med hjemmesider. Jeg tror, det var en bruger, der havde nogle gode forslag omkring udstillinger - nu kan det jo være I to kommer i kontakt også ![]()