Ny sofa og misserne

Efter hele 8(!!) uger uden sofa (pga. at IKEA lavede rod i det) fik vi endelig vores nye sofa i går :smiley:

Kattene syntes var det lidt skræmmende og larmende da vi samlede den, men lidt interessant var den nu alligevel efter den var samlet :stuck_out_tongue:

Og sådan ser stuen ud nu :slight_smile: Jeg ved ikke om I kan forestille jer det, men det er knap så sjovt, for ikke at nævne rimelig tomt, kun at have de to røde slidte lænestole i kan se til højre i billedet :stuck_out_tongue:

Og lige et par bonusbilleder fordi jeg kan:D

^som I kan se eeelsker Randolf vandskålen og ligger tit og sover ved den:tihi:

Hvor er Randolf sød, som han ligger der og putter med vandskålen :smiley: <3

Pæn sofa men jeg foretrække den slidte røde lænestol med de to skønne katte :hjerte: :smiley: & med den farve vandskål kan jeg godt forstå at Randolf gerne sover op af den :smiley: Hvor længe siden er det nu Randolf flyttede ind? For de ligner da total bedstevenner :hjerte: (håber jeg husker rigtig)

Der blir passet godt på den vandskål :høhø:

Det var på tide, så de kan have deres røde lænestol i fred - og en hel sofa at veksle med, hvis de vil… :smiley:

Det er et par smuksakker, de to.:hjerte::hjerte:

Vi synes også at han er helt vildt nuttet :smiley:

Måske har han kikket lidt for dybt i kassen til højre:tihi:

Det er ret tiltrækkende med sådan et par lækre katte, men heldigvis har Randolf godkendt sofaen til at putte i, så nu mangler Conrad bare :smiley:
Randolf flyttede ind d. 14. Juli så det er lidt over 2 uger siden :slight_smile: De har bare så meget glæde af hinanden! De leger og vasker hinanden og kalder på hinanden når der skal leges hehe :stuck_out_tongue: jeg har endnu til gode rigtig at se dem putte og sove sammen, men de har da ligget lidt op ad hinanden :slight_smile:

Det er hans!! :rock:

[QUOTE=FinnFrode;909481]Det var på tide, så de kan have deres røde lænestol i fred - og en hel sofa at veksle med, hvis de vil… :smiley:

Det er et par smuksakker, de to.:hjerte::hjerte:[/QUOTE]
Det har været lidt trængt med pladsen for der lå tit en kat i den ene stol, så når min kæreste og jeg har skullet se film måtte en af os være forvist til kontorstolen :høhø:

Haha! Det må jo være derfor der mangler et par flasker :venter:

Det er slet ikke alle katte, der vil putte, men de kan have det fint sammen alligevel. Og her er det da tydeligt, at de allerede er meget glade for hinanden. Skønt at se, at Randolf er blevet sådan en succes. :smiley:

Det kan du have ret i :slight_smile: men de har bare været et godt match, så det er jo bare skønt :smiley:

Super billeder…Sjovt at vandkålen bliver passet på!!:høhø:

de skal nok drømme nogle gode drømme på den nye sofa…:smiley:

[QUOTE=Apollo;909976]Super billeder…Sjovt at vandkålen bliver passet på!!:høhø:

de skal nok drømme nogle gode drømme på den nye sofa…:D[/QUOTE]
Ja, den har han altså taget godt imod :tihi:

Det er en mega lækker sofa så jeg tror vi alle kommer til at drømme gode drømme på den :smiley:

Gode billeder af søde katte…også hvor den ene ligger ved vandskålen. :slight_smile:

Tak :smiley:

Sikke nogle dejlige billeder og smukke katte :slight_smile: Det ser ud som om de synes det er spændende med en ny “hule” under sofaen :slight_smile:

Tak :slight_smile: ja når vi ikke kan finde dem og det virker som om vi er blevet katteløse tror jeg bare de snupper sig en lur under sofaen :stuck_out_tongue: