[quote=Lone;395603]Betyder den noget specielt??
De er jo meget lig hinanden, så tænkte at det symboliserede noget særligt??
Min bekymring er også, hvorvidt den bliver for lille og gnidret. Prøv dig frem på en kopi-maskine, hvor du kan skalere ned, så kan du jo se, hvordan den ser ud…
Personligt er jeg ikke til tattoveringer i farver - er så gammeldags at mine er sorte!! Så jeg ville da også tegne den af, prøve at farvelægge og se se, hvad der er bedst…
Hvor skal den sidde??[/quote]
Jeg har altid et kors på mig pga. min tro og vil gerne have et lidt mere permanent kors.
Jeg har selv lavet et kors og det samme har min svigersøn, som jeg også overvejer.
Det skal sidde på venstre ankel på indersiden af benet.
Det jeg selv har tegnet egner sig også til undersiden af håndleddet.
[quote=Abaddon;395699]Jeg har to unikke tatoveringer og 1 som jeg har “fundet”.
Min tatovør tager 150kr for at tegne en unik tatovering… Det er jo ikke det vilde.
Redirecting... Det er min ene unikke tatovering. Den er cirka 6*6 cm. Der skal ikke mange detaljer på, før det begynder at blive utydeligt…
(Billedet er altså taget med webcam for 5-6 år siden, derfor er det lidt utydeligt)[/quote]
Den vil jeg gerne se på et nyere foto, kan det lade sig gøre? Den er flot, men kan altså ikke se hjerterne.
[quote=Johnny;395720]jeg syntes som alle andre at de tattoo du vælger skal være den du har det bedst med inde i dig selv, men perosnligt syntes jeg nr 2 er pænest, men jeg syntes du skal lade tatovøren guide dig i størrelsen, for umiddelbart vil jeg mene at med de detaljer der er i de 2 tuscher du viser skal de op og være en smule størrere for at blive rigtig flotte.
nu vi er ved tatoveringer, så får jeg forhåbentligt i løbet af de næste 14 dage en lille tusch på højre overarm, nemlig et vildt flot tigerhoved i str 18x13 cm. har ikke et billede af den liggende på min puter[/quote]
Dejligt at høre Tigerdyr. Hvem skal lave den? Jeg holder mig jo til Jesper.
Er det den du snakkede om sidste år, da jeg fik min tatovering? Glæder mig til at se den.