Jeg brød sammen i går og anskaffede mig (endelig - vil nogen mene) en smartphone
Nu venter jeg på et nyt sim-kort, så den kan afløse min gamle mobil … men jeg kan heldigvis en hel masse andet, mens jeg venter …
Det aller første billede, taget kl. halv-to i nat … mor har fået nyt legetøj og så må søvn vente
Min Spotty :love2:
LouLou - knapt så begejstret :høhø:
Begge billeder er taget med ‘‘selfie-kameraet’’ på 2 MP … ikke voldsomt imponerende, men brugbare
Som du jo måske ved (:p), har jeg allerede en instagram-profil (og har allerede min første følger, uden at jeg har oploadet et eneste billede … stik den ), så hvis jeg kan finde ud af det, kommer der snart billeder der
Snapchat … det er mit liv simpelthen ikke interessant nok til, tvivler på tilstrømning af følgere der :høhø:
[QUOTE=Skattekat;1296497]Som du jo måske ved (:p), har jeg allerede en instagram-profil (og har allerede min første følger, uden at jeg har oploadet et eneste billede … stik den ), så hvis jeg kan finde ud af det, kommer der snart billeder der
Snapchat … det er mit liv simpelthen ikke interessant nok til, tvivler på tilstrømning af følgere der :høhø:[/QUOTE]
Årh ja, det har jeg da vist opdaget. Men uden en fast strøm af billeder i mit feed på instagram så glemmer jeg det jo helt. :høhø:
[QUOTE=Skattekat;1296497]Som du jo måske ved (:p), har jeg allerede en instagram-profil (og har allerede min første følger, uden at jeg har oploadet et eneste billede … stik den ), så hvis jeg kan finde ud af det, kommer der snart billeder der Snapchat … det er mit liv simpelthen ikke interessant nok til, tvivler på tilstrømning af følgere der :høhø:[/QUOTE]
Jeg laver gerne billedserien ‘Muffe på 100 måder’, hvis du får det
Jeg kan godt se, at det er ikke så vigtigt hvad jeg selv har at byde på, men hvor mange timer jeg kan bruge dagligt på, at holde øje med hvad andre laver :surrender1:
[QUOTE=louiseogbuster;1296535]Hov, hvilken telefon ahr du egentlig købt?
[/QUOTE]
En Huawei Y550 … købt ‘‘brugt’’ (i en forretning i Næstved), men den var helt ny i pakningen
Den var ‘‘ny’’ sidste år og fik gode anmeldelser, men da jeg er helt nybegynder med smartphone, vidste jeg ikke hvad jeg skulle gå efter … det eneste jeg vidste var, at jeg skulle bruge instagram (hvilket udelukkede Nokia telefonerne, fandt jeg ud af …) og mobile pay (som jeg ikke har fået installeret endnu ).
Jeg stod først med en ældre model,Y340 tror jeg det var - brugt og med ridser på skærmen … den kostede 200 kr. mindre, men så blev jeg enig med mig selv om, at det muligvis var et dumt sted at spare
[QUOTE=Tea;1296582]Hrönn, jeg kan slet ikke se dine billeder her i tråden (eller din signatur)
Men nu følger jeg dig på IG. :)[/QUOTE]
NU kan jeg! Det var nok bare min computer der havde hikke.