Ny udstillingsreklame

Imens vi venter…på dommerfordelingen -høhø …kunne man jo tage sig noget fornuftigt til - som for eksempel at lege lidt med Photoshop.

For en uges tid siden fik jeg fat i et bryllupsalbum, som ikke er andet end en stiv A4 mappe med plads til et styk A4 billede og to styk mindre billeder.

Den er perfekt til at stå ovenpå et bur - med mindre altså at den får overbalance - men jeg skulle jo lige have noget at putte i den.

Det har jeg nu. Har leget med Photoshop og en masse scrapbook-filer i 1½ time og nu er de tre billeder færdige.

Først det store, der skal printes i A4 (og det er i bedre kvalitet når det bliver printet):

Og så de to mindre til den anden side i mappen:

Nu skal jeg så bare have monsterprinteren til at fungere -uha

jeg er helt vild med de 2 sidste -what

flot lavet -pote

Det ser vildt godt ud -thumbs
Hvordan kan man lære det… hmm -lyside

Ihhh hvor er det altså godt lavet, hvis jeg nu giver kaffe og kage en dag kunne du så ikke tænke dig at lave noget til mig?
-hahaha hjælper det med tandpasta-smilet? GG

Det er faktisk taget på en udstilling hvor han som sædvanlig lå og gassede sig inde i buret. Det er da helt tydeligt at min kat HADER udstillinger ikk’? -høhø

Prøv at google “digital scrapbooking”, så er du godt på vej. Der findes rigtigt mange tutorials, jeg har bare ikke fået taget mig sammen til at gennemgå nogen af dem endnu, jeg synes det er sjovere bare at tonse igang.

Hvis du søger på freebies sammen med første søgning, kan du finde de gratis ting folk lægger op til downloading, ellers koster de fleste scrapbook kits penge.

Held og lykke -thumbs

Det må jeg lige skrive bag øret [bigloony]

-wow det er flot -thumbs

Rigtigt flot Tina, du er bare SÅ kreativ -thumbs -wow

De er bare super smukke… Har selv leget med scrap, bare ikke på nettet, men med pap og papir… :stuck_out_tongue: Det er smadder hyggeligt og jeg vil også have lavet nogle med vores til udstilling, så tak for inspirationen… -thumbs

Må give alle andre ret…det er flot -thumbs

-thumbs