Nye billeder af hulk og zalsa

det syntes jeg lige der mangler lidt af. i har jo ikke set hulk siden han var helt lille.

først har vi hulk kaldet hulken eller basse-manden.

sådan ser han altså ikke ud i dag. min søster har mit cam så jeg kan ikke lige få taget helt nye billeder.

det sidste billede er det ikke fordi hun er tyk jeg tog det netop fordi hendes hale får hende til at se helt vild fed ud.

Ihh Anika, de er så smukke! Glæder mig til at se dem igen snart! Så skal de rigtig kysses!! -møzkram

Glæder mig til at kramme på Hulk igen når vi ses… han er altså bare så nussevenlig det lille pus :slight_smile:

de er så dejlige de to :slight_smile:

Nåårh - Hulken i skraldespanden, er bare så sødt.
Og Prinsessemissen

Ihhh altså…hvor er det synd at du ikke har råd til en ordenlig katteseng -høhø Nej…spøg til side…de er bare lækre

De ser rigtig dejlige ud -love -love slet ingen grund til at smide ham i skraldespanden :smiley:

jeg har fakisk jeg ved ikke hvor mange dejlige steder han kan ligge, men han vælger som regel skraldespanden ovre under fars skrivebord. der kan han jo drille far og bide ham i tæerne og derefter kravle op af hans ben og så blive nusset :stuck_out_tongue:

han har luret den har han.

De er bare så lækkre -love

SKØNNE!!!

Ihh de er bare så skønne at se til… glæder mig til du får dit kamera igen… eller vi får arrangeret et eller andet… :stuck_out_tongue: