Nye billeder af lille Jako - der er ved at blive stor

Så er der igen igen billeder af den bette fyr. Hvor kan jeg se ifht gamle billeder og Diego at han er vokset. Der er også billeder af Mea og Diego. Blandt andet lidt blær af Mea, var lige ved at fjerne støv fra hendes to BIS-pokaler, hehe

Sådan en håndtaske passer jeg da godt i, tager du mig nu med hjem?

[

Ja, jeg ved ikke hvad der er sket her - men sjovt ser det da ud? -uha -høhø

Heh, han er ved at have det rigtigt bistre mco-look’

Hvor er det en masse dejlige billeder -forelsket -forelsket -forelsket

Det er rigtigt sjovt, hvor han forsvinder helt i Diego’s arme :smiley:

Enig -thumbs

Han ser da lidt fræk ud den bisse -høhø

Du kan med rette være stolt af Mea … hun er en lækkebidsken -love

-savle -savle -savle -savle -savle -savle -savle -savle

Super billeder af de smukke misser -thumbs

Enig -thumbs -love -love -love

Enig -thumbs -love -love -love[/quote:3149v2c3]

Enig -thumbs mums -love -love -love

Skønne billeder af smukke misser -forelsket -forelsket -forelsket

Hej Eva

Sikke flotte MCOér du har dig. Er helt solgt til din røde bamse, sikke en dejlig stor hankat, med den fyldigste hale jeg ever har set. -thumbs

  • Gitte

-forelsket -forelsket -forelsket

Det er ufatteligt så hurtigt det går altså

Hey.

Sikken nogle fine billeder… Det hvor Diego (tror jeg) ligger på stolen, og halen lige er faldet ned (jeg formoder det er pga. den størrelse han har :smiley: ) er bare helt vildt godt!
Tror også jeg aner et par billeder, hvor der er taget lidt klikker-træning i brug. hehe, så gik det alligevel.

Mvh. Bamse og Laina

Ja for søren da det går stærkt Eva… Han er sørme vokset. Og endnu en gang super fine billeder. Jeg skal nok snart få taget mig sammen til at få taget nogle af mine.
Jeg skal lige høre altså hvis du ved det. Hvor meget vejer han nu?

OG her gik JEG og troede at jeg spammede med billeder -høhø

Rigtig dejlige billeder og modellerne er bare så smukke -thumbs

Ja de vokser vildt hurtige og man kan slet ikke forestille sig hvor små de engang har været med mindre man finder billederne frem fra tidligere.

-forelsket kønne misser, det har du helt sikkert, du mangler bare en større håndvask -høhø

Mange tak for jeres kommentare alle sammen

Skattekat - Mange tak. Hun er virkelig lækker synes jeg selv :smiley: I mine øjne min smukkeste kat.

Gitte P - Heh, ja den er blevet jævnt stor efterhånden.

Annette - Ja, synes det var igår han var en bette fyr på 1½ kg, nu vejer han næsten 3 kg.

Bamse - Heh, mange tak. Ja, klikkertræningen er startet. Det er dog primært May og Jako der blevet. Diego lader stadig til ikke at have forstået noget. De billeder der nogle ligner han bliver klikket er fordi jeg lige skulle have nogle “tigger”-billeder til månedens kat på missebanden :slight_smile:

Tine - Det er han. Og ja, det må du virkelig se at gøre. Selvom der nu kun er 1½ uge til jeg ser din lille røde fyr live :smiley:

Birthe - Hehe, ja jeg må købe en støre vask. Eller bede dem tage badekarret i brug :stuck_out_tongue:
Men det er big time spam det her :smiley:

Yay - nu har jeg også fået den lille herres stamtavle. -thumbs Så nu skal der granskes i forfædre og se om der kan findes billeder. Kan lige umiddelbart, uden af se på begges, se at han og Diego har et par forfædre tilfælles. Ganske hyggeligt. :slight_smile:

Han har forresten fordoblet sin vægt siden han flyttede ind her, og Diego har tabt sig et kg, så fra at der var 7 kilos forskel, er der nu kun 4½ kgs forskel :smiley:

Super dejlige billeder -love

hvor er de skønne Eva :slight_smile: helt vidunderlige - især dem i vasken .- det er mine favoritter

Stine og Regitze - Mange tak begge to :slight_smile: Ja af dem af de herrer synes jeg også dem i vasken er rigtig gode :smiley:

Wauw, hvor er det nogle skønne og vidunderlige billeder. -love -love