Nye Billeder af Rasmus

Ja, så er min mors killing fra sidste år ved at være voksen. Og han er bare blevet sååå smuk altså:love2:
Hun bedte mig om at komme ud og tage lidt nye billeder af ham. Og jeg tænkte jeg lige ville ligge lidt ind her så i også kunne se hvordan han har udviklet sig.

Og så vil jeg også lige fortælle at jeg endelig er kommet dertil hvor jeg har fået lov af min kæreste til at få min egen kat her til sommer. Så jeg holder godt udkig med hvad der kommer nu, så jeg måske kan være heldig at der lige var en der passede til mig:bebe:

Tak for kikket af nogle smukke billeder af en utrolig smuk kat :hjerte::hjerte:

Orv! Hvor er han flot! Har han poly-poter?

Kanon gode billeder af smuksakken :hjerte:

Rigtig flotte billeder af en rigtig flot kat. Tak. :slight_smile:

Rigtig smuk mis :wehuu:
Hilsen Lisbeth

Jeps… Ikke at jeg har mødt ham IRL, men så store fusser har man vist ikke med mindre at man er udstyret med mere end 4 stk… :stuck_out_tongue: :høhø:

Spændende Maria! At Robert endelig har overgivet sig…! Jeg ved hvor meget du har savnet at have en misling… Skal du så have Europé igen? Eller har du kig på andre racer… (host Orientaler host På den måde er man også NØDT til at have 2! :høhø: )

[QUOTE=Barky;563861]Jeps… Ikke at jeg har mødt ham IRL, men så store fusser har man vist ikke med mindre at man er udstyret med mere end 4 stk… :stuck_out_tongue: :høhø:

Spændende Maria! At Robert endelig har overgivet sig…! Jeg ved hvor meget du har savnet at have en misling… Skal du så have Europé igen? Eller har du kig på andre racer… (host Orientaler host På den måde er man også NØDT til at have 2! :høhø: )[/QUOTE]

Ja det er bare så dejligt jeg endelig har fået overtalt den kære mand. Og jeg glæder mig helt enormt til at få kat igen. For katte har altid været noget særligt inden i mig jo.
Det er ikke Europé jeg går efter denne gang nej. Selvom jeg næsten altid har ønsket mig sådan en lille tiger mis.
Men jeg er faldet helt enormt for Hellig Birma nu. Jeg syndes bare de er noget af det smukkeste! Så lige nu kigger jeg efter sådan en.
Men tusind tak alle sammen. Jeg må indrømme jeg også er helt forelsket i Rasmus. Og så er hans mor gravid igen lige nu, og det glæder jeg mig til at følge med i. Min moster ( som har Rasmus mor) har snakket om om jeg ville have en fra det kuld. Men pt er det en Hellig Birma jeg er ude efter… :slight_smile:

Hvor er han dejlig :inlove: Og sikke nogle flotte billeder du har fået taget af ham! :smiley:

Hvor er han en flot flot fyr ham Rasmus og så ser det så nuttet ud han har taget lidt farve fra næsen og flyttet det ned på hagen.:hjerte::hjerte:
Knus Elin

Woow, han er en smuk kat… Fantastiske farver…
Og rigtig gode billeder også :ok: