Nye stjernetegn :S?

så bliver jeg stenbuk i stedet for vandmand :uha: no way! :thumbdown:

Jeg er så meget stenbuk som man bare kan blive :thumbup:
Det går ikke an , at jeg nu skal være i skytten´s tegn nu NOP!!!:besvimer:

Så er jeg åbenbart skiftet fra Stenbuk til Skytte - forventes jeg at skifte livsstil og personlighed:?:surrender1:
NP er stadig Løve - det vil sikkert berolige ham meget:høhø:

Altså, jeg går godt nok ikke forfærdelig meget op i astrologi - men det er vel fødselstidspunktet, der afgør, hvad man er? Så hvis man er født som vægt, bliver man vel med at være vægt, uanset hvad de finder på af mærkværdige ændringer i fremtiden :slight_smile:

Nah. Der burde vist egentlig også være en planet mere, er der nogen der mumler om? Og i visse år flytter datoen sig hvor skæringen er mellem to tegn, så nogle har altid været født i et andet tegn end de lige tror :wink:
Jeg har beskæftiget mig en del med det tidligere, og jeg så tegnene som mere symbolske. Desuden - fødselstegnet er kun en del af billedet, det er ugebladsastrologi, pop-astrologi. Hvis man skal ha’ et helt billede, skal minimum ascendanten også med (det opstigende tegn).
Så jeg opfatter mig stadig som fisk med tyreascendant :slight_smile:
Anyway - der er så meget andet der indvirker på os, så som arv og miljø og prægning. Så deet… :slight_smile:

Nå, så hiver de den sag frem igen igen :frowning:

De tegn artiklen omtaler er de astronomiske tegn, og de er ikke de samme som de astrologiske tegn.

De astrologiske tegn er lige store i modsætning til de astronomiske, som har meget forskellig størrelse.

For begges vedkommende starter tegnene den 21. marts med Vædderen.

Mig Stenbuk??? No way!
Jeg er ærke-pære-vandmand, og nej, det er ingen gennemsigtig gople - det er The Age of Aquarius, yeah, hvor man synger og danser og er gode ved hinanden :rock:

Jamen så er jeg ikke længere Tyren men Vædderen og den bytter jeg da gerne ud, så kan jeg få lov til at være lidt mere egocentreret og eventyrlysten istedet for at være jordnær, stædig og konservativ :ok: Jeg vil desuden blive en super leder, så der venter forfremmelse og mere i lønningsposen til mig :stuck_out_tongue:

Min kæreste kan så få lov at være Fiskene istedet for Vædderen :muhaha: og så må han blive mere følsom og en rigtig drømmer, hvor bliver det bare super romantisk :thumbup:

[quote=Missis F;534535]Nå, så hiver de den sag frem igen igen :frowning:

De tegn artiklen omtaler er de astronomiske tegn, og de er ikke de samme som de astrologiske tegn.

De astrologiske tegn er lige store i modsætning til de astronomiske, som har meget forskellig størrelse.

For begges vedkommende starter tegnene den 21. marts med Vædderen.[/quote]

Kan du forklare forskellen på astrologiske (dem de fleste er bekendt med fra bl.a. horoskoper osv) og astronomiske (astronomi - er det ikke læren om universet:? anede ikke, man også dér arbejdede med stjernetegn:gruble:) tegn nærmere:?

Jeg har nu tænktmig at blive ved med at være stenbuk. Det skal der ikke laves om på:)
Knus Elin

hehe jeg forbliver stadig Jomfru ingen ændring der :høhø:

Hilsen den højgravide :fløjte:

Næææ det anede jeg faktisk heller ikke :gruble:

Jeg tror alligevel ikke på det, så om jeg er Vædder eller Tyr - I don’t care!

[quote=dk Care-Bears;534633]hehe jeg forbliver stadig Jomfru ingen ændring der :høhø:

Hilsen den højgravide :fløjte:[/quote]

Hvad er Paulo?

[quote=birtheras;534662]Hvad er Paulo?[/quote]’

Tyr :høhø: :høhø:

[quote=dk Care-Bears;534664]’

Tyr :høhø: :høhø:[/quote]

Ikke så ringe endda :tihi:

:slem::slem::slem:

Han kan vel nærmest kaldes for avlstyr :lol:

:klapper: Ja man må sige at han har været produktiv :høhø:

så nu overvejer jeg, når jeg lige har set kommende avl an, om det så snart ikke er tid til, at han bliver cuttet :muhaha2:

[quote=dk Care-Bears;534675]:klapper: Ja man må sige at han har været produktiv :høhø:

så nu overvejer jeg, når jeg lige har set kommende avl an, om det så snart ikke er tid til, at han bliver cuttet :muhaha2:[/quote]

Han burde måske blive bonde :høhø:

virker jo til at han er god til at sprede sæd :os::lol: