Nye VS. Gamle?

Jeg synes nu nok, at man i enkelte tråde mærker, at nogen har været med fra starten (og jeg er en lille smule misundelig). I har noget særligt sammen, og det er da bare godt.
Mange er hoppet på vognen undervejs, men jeg oplever ikke, at vi ugleses.
Personligt oplever jeg ikke nogen Ny-Gammel problematik på netop dette forum :slight_smile:

Det er så gået helt forbi min næse :? Jeg har også holdt en del ferie, så jeg har ikke været så aktiv, her det sidste stykke tid.

Jeg synes at det er vigtigt vores nye medlemmer, føler sig velkomne. :velkommen:
Da det jo er et utroligt godt forum og jeg vil da bestemt gøre mit til ,vi bevarer det i den ånd, hvor der er plads til alle.
Jeg synes vores styrke er,at vi er så forskellige som vi er og der er plads plus respekt til at være det :thumbup:
Hvis jeg kommer som ny på et forum, så “stikker jeg gerne fingeren i jorden” lige for at fornemme hvordan kommunikationen fungerer og hvordan debatterne forholder sig og hvilke hensyn der skal tages.

Ud fra indmeldelsesdato er jeg jo meget ny, men føler mig ikke af den grund holdt uden for noget. Med mindre det er gjort så diskret, at jeg ikke har bemærket det :uha:

NP

[quote=Niels Peter;237262] Med mindre det er gjort så diskret, at jeg ikke har bemærket det :uha:

NP[/quote]

:muhaha:

Som jeg ser dette forum, så synes jeg ikke det er “Nye vs. gamle”.

Jeg synes der er alle “os” der kender hinanden ret godt efterhånden, fordi vi har været her længe, og har deltaget mere eller mindre aktivt.

Så er der alle de nye, som kommer herind, hvoraf nogle falder fra ret hurtigt, mens de fleste deltager aktivt, og hen ad vejen bliver til en del af den gruppe jeg kalder “os”.

Der vil jo altid være nye brugere og dem der er knap så nye, som er på vej til at blive en del af “os”.

Giver det nogen som helst mening? :slight_smile:

PS: Inde i gruppen “os” er der jo også dem der rent faktisk har mødt hinanden i virkeligheden op til flere gange, og derfor kender hinanden en del bedre. Derfor tror jeg godt det kan virke klike agtigt en gang imellem.

Og så skal man jo ikke glemme, at en del forsvinder igen lige så snart de har fået svar på deres spørgsmål… ikke fordi de er skræmt væk, men fordi de i deres dagligdag har så meget andet at beskæftige sig med, at medlemsskab på et aktivt katteforum ikke ligger lige for… Forum er en brugsting mere end en hyggeting (som det vel er for “alle os andre”) :slight_smile:

Jeg har ikke lagt mærke til nogen grøft mellem “gamle” og “nye” :slight_smile:

[quote=Battlestar;237183]det er en enkeltstående kommentar baseret på “hvorfor”-tråden…

jeg skal ikke kunne sige om alle andre brugere deler den opfattelse på bagrund af en enkelt tråd…

personligt er jeg uenig :)[/quote]

Selvfølgelig deler alle ikke den opfattelse.
Personlig synes jeg, det er kedeligt, at vi nu skal have endnu en nagativ debat.
Hvorfor oprette en tråd p.g.a. én kommentar :?

[quote=Mona Jensen;237382]Selvfølgelig deler alle ikke den opfattelse.
Personlig synes jeg, det er kedeligt, at vi nu skal have endnu en nagativ debat.
Hvorfor oprette en tråd p.g.a. én kommentar :?[/quote]

formodentlig fordi Gry ikke har hæftet sig ved hvorfor-tråden, og dermed ikke vidste hvad Nat hentyder til og derfor gerne ville sikre at nye har det godt herinde…

det var ren omsorg og venlighed fra Grys side :slight_smile: vil jeg tro… :smiley:

[quote=Battlestar;237396]formodentlig fordi Gry ikke har hæftet sig ved hvorfor-tråden, og dermed ikke vidste hvad Nat hentyder til og derfor gerne ville sikre at nye har det godt herinde…

det var ren omsorg og venlighed fra Grys side :slight_smile: vil jeg tro… :D[/quote]

Du har ramt hovedet på sømmet Gitze :slight_smile:

Jeg går ud fra at det måske er en af de tråde der smuttede i svinget da jeg var på ferie. Jeg må have taget mig sammen og læst op på den snarligst.

Nej jeg kan ikke genkende den begreb herinde.

For mig er grænserne flydende og jeg ser ikke på hvor længe folk har været med.

Thulemanden bemærkede jeg dog, men årsagen var nu ikke at han/hun var ny, men det som blev skrevet til mig :slight_smile:

Herefter så jeg på navnet og tænkte - hvem pokker er det, som lever så fantastisk godt op til min signatur tekst?

:slight_smile: hahaha

Så nix - ingen skelnen her fra

MVH

Jeg synes at folk lyn-hurtigt bliver “gamle” herinde :tihi:
Selvom man blev oprettet for 1 måned siden med allerede har været super aktiv og skrevet over 100 indlæg og er godt med i debatten - så er man imo ligeså gammel som Birthe (altså… forstå mig ret :tihi:)

[quote=Celina;237486]Jeg synes at folk lyn-hurtigt bliver “gamle” herinde :tihi:
Selvom man blev oprettet for 1 måned siden med allerede har været super aktiv og skrevet over 100 indlæg og er godt med i debatten - så er man imo ligeså gammel som Birthe (altså… forstå mig ret :tihi:)[/quote]

enig… og et godt eksempel -wehu

Martin (DaneX) er fx ikke med i hulen endnu :what: for han har ikke været her i 30 dage…

men efter alt det med Malik og Milo - der føles det som om han har været her længe!!! så jeg er helt enig med Celina…

[quote=Battlestar;237491]enig… og et godt eksempel -wehu

Martin (DaneX) er fx ikke med i hulen endnu :what: for han har ikke været her i 30 dage…

men efter alt det med Malik og Milo - der føles det som om han har været her længe!!! så jeg er helt enig med Celina…[/quote]

Ja det var nemlig ham jeg lidt tænkte på :ups:

[quote=Natascha;237171]Gamle = Dem der var her fra start.

Nye = Dem der kommer til nu.
[/quote]

Ja, tag lige lidt hensyn til os nye :fin:

Kære Vivi.
Som skrevet ud af mit hjerte. -LOL

Nye eller gamle, det lægger jeg ikke mærke til. Mere hvor aktive folk selv er :slight_smile: skriver de en del får man jo hurtigt en fornemmelse af personen bag…

Jeg synes heller ikke der er skelen til nye og gamle ,men man fornemmer selvfølgelig hurtigt hvordan folk skriver og hvem der muligvis kender hinanden bedre end andre :slight_smile: Hilsen Ninna

Jeg tænker ikke over hvem der er gamle og hvem der er nye.
Selvføldig genkender man efterhånden hinanden i trådene og laver lidt sjov hist og her.

Jeg er nok stadig lidt ny og jeg føler at alle har taget fint imod mig :slight_smile: