Nyeste billede af din kat - marts 2014

Jeg har en kat med to hoveder…

Åse mente ikke jeg skulle skrive i sengen igår …

Jeg ignorerede hende lidt …

Altså til hun insisterede :høhø:

Fødselaren slapper af

:slight_smile:

[QUOTE=danpia;1160970]Fødselaren slapper af

:)[/QUOTE]

Åhhh, hvor er han sød, den lille fødselar :hjerte::hjerte:

Fanni og jeg hygger. :lovelove:

Men jeg synes det er lidt op ad bakke at tage billedere af neglene, når Fanni gerne vil have nulret ører… :tihi:

Samson står ikke på hovedet - men hygger bare i nedsænket vindueskarm:høhø:

Min mor skal da ha en øl på hendes fødselsdag siger Samson:høhø:

Smuk/smukke kat/te du har FinnFrode - den race kender jeg ikke…:stuck_out_tongue:

Meeen min/mine så også lidt underlige ud…

[QUOTE=Rumle;1160964]Åse mente ikke jeg skulle skrive i sengen igår …
[/QUOTE]

De øjne der ville jeg være bange for - de betyder i den grad ballade :uha:

Hvor er det dejligt, at det går så godt med Åse. Hvor længe er det, I har haft hende nu?

Find din egen seng …møgdyr

[QUOTE=galath;1161105]De øjne der ville jeg være bange for - de betyder i den grad ballade :uha:

Hvor er det dejligt, at det går så godt med Åse. Hvor længe er det, I har haft hende nu?[/QUOTE]

Det var også derfor jeg straks begyndte at nusse hende efter jeg havde taget billedet :høhø:

Vi fik hende ind med de andre plejekillinger den 19/7-13 - hun er sat til at være født i juni mdr så hun er cirka 8mdr nu :smiley: og større end My :klapper:

Jeg har lavet et hygge/læsehjørne ovenpå, med farmors gamle lænestol. Her er så stille og hyggeligt. Det synes Mosier også :tihi:

Damn, jeg elsker den kat :hjerte:

[QUOTE=Blabl;1161148]Jeg har lavet et hygge/læsehjørne ovenpå, med farmors gamle lænestol. Her er så stille og hyggeligt. Det synes Mosier også :tihi:

Damn, jeg elsker den kat :hjerte:[/QUOTE]

:smelter: Ikke nok med at han er køn, men han er altså også utrolig kær! :lovelove:

Ja - men han elsker da også dig:)- det ses tydeligt:hjerte:

[ATTACH=CONFIG]89610[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89611[/ATTACH]

​KEDELIG AT LIGGE ALENE SÅ DEJLIG BALDER VILLE PUTTE MED MIG

Tahra og Dot kort tid inden de flyttede ud til deres nye hjem… Øj, det var hårdt at sige farvel til dem, især Tahra har sneget sig SÅ meget ind under huden… Men tilgengæld er jeg sikker på at de har fået det allerbedste hjem de overhovedet kan få hos en sød kvinde, og jeg har allerede fået dejlige mms-opdateringer :hjerte:

Snehvide: “Desværre, Rags - der er kun nok til én. Gæt selv hvem…” :høhø:

Wow en masse dejlige og smukke katte…ihhh…bliver rigtig glad i låget…

Man sover bare bedst, når man har kropskontakt…

Og når den gamle ikke vil putte, så er det nok at kramme hans numse :høhø: