Nyeste billede af din kat - marts 2014

Kalypso i hendes nyeste outfit! :høhø:

[QUOTE=Kimilla;1167583]

Kalypso i hendes nyeste outfit! :høhø:[/QUOTE]
Nææh en farlig vampyr kat :smiley:

Ja hun er en slyngel. G

Krummeluren NYDER, at nogen tændte for foråret i går :cool:

PivC, her fremgår det ret tydeligt, hvordan huset ser ud. Både taget, der er ved at gå i opløsning, og stolperne, der er brugt som hvæssebræt :slight_smile:

Jeg har i øvrigt fået besked fra Zooplus om, at det nye er undervejs, så jeg har det nok inden for et par dage.

Helt normal Burgundy om morgenen.

[QUOTE=galath;1167627]Krummeluren NYDER, at nogen tændte for foråret i går :cool:

PivC, her fremgår det ret tydeligt, hvordan huset ser ud. Både taget, der er ved at gå i opløsning, og stolperne, der er brugt som hvæssebræt :slight_smile:

Jeg har i øvrigt fået besked fra Zooplus om, at det nye er undervejs, så jeg har det nok inden for et par dage.[/QUOTE]

Det skal vi nok få fikset fint igen :smiley:

Og satser da på vi lige kan komme ind og kramme lidt på den lille krummelure og hans venner :smiley:

[QUOTE=galath;1167627]Krummeluren NYDER, at nogen tændte for foråret i går :cool:

Jeg har i øvrigt fået besked fra Zooplus om, at det nye er undervejs, så jeg har det nok inden for et par dage.[/QUOTE]

Ja det tag ligner et som har set bedre dage. Det er da heller ikke særlig smart at lave det fladt, altså for kattene jo, men for regn nej. :slight_smile:
Men ja, det ligner en lækker lækker ligge plads. :smiley:

Junior i går - og nej, det er da bestemt ikke ham der har ædt min væddeløber, det er da tydeligt at se :engel2:

Devi i går - ganske som forventet foretrak hun spisebordet det meste af dagen hvor hun sugede solskin til sig…i går fra dybet af en nullerput :inlove:

Og Junior her til aften…lettere besidderisk, der er ingen tvivl om at han mener det er hans eksterne harddisk :tihi:

Der er bunkekatte og så er der ehmmmm Lag-katte… :gruble: :smiley:

Fanni og hendes pokal og kokarder. :inlove: Billedet er fra lørdag eftermiddag. Den turkise nullerput seng fra hittekat vandt jeg i FIP rafflet. :thumbup:

[QUOTE=PivC;1167718]Det skal vi nok få fikset fint igen :smiley:

Og satser da på vi lige kan komme ind og kramme lidt på den lille krummelure og hans venner :D[/QUOTE]

Det satser jeg bestemt også på, at I gør :slight_smile:

Jeg har faktisk fået det nye leveret i dag. Så må vi lige se, hvornår jeg får det samlet, men hvis I kan finde en eftermiddag i næste uge omkring kl. 14-15 stykker, ville det passe fint, tror jeg. Det ser ud til, jeg kan alle dage undtagen tirsdag, så I kan bare vælge. Det kan selvfølgelig også blive senere, hvis I ikke kan i næste uge.

[QUOTE=Kimilla;1167719]Ja det tag ligner et som har set bedre dage. Det er da heller ikke særlig smart at lave det fladt, altså for kattene jo, men for regn nej. :slight_smile:
Men ja, det ligner en lækker lækker ligge plads. :D[/QUOTE]

Jamen, det er faktisk heller ikke fladt fra begyndelsen :høhø: Det er det bare blevet nu.

Jeg tror ikke så meget, det er regn, der har været problemet. Det er mere sne. Med det nye skal jeg nok sørge for at børste sne af taget i stedet for at lade det ligge. Især når det begynder at tø.