Nyt fra Casa Temple Bar

Selvom vejret ikke er imponerende, nyder kattene alligevel udelivet i stor stil :slight_smile:

Her til formiddag fik jeg taget lidt nye billeder af dem:

Ana slænger sig på havebordet

og lidt senere passer hun godt på Fannys papkasse (eller der-var-engang-en-kasse-nu-er-der-kun-pap ;))

Galliano kan næsten posere i søvne - øjnene er så heller ikke helt åbne endnu :wink:

Til gengæld fik jeg for en gangs skyld et billede af Fanny med åbne øjne

Sander stillede sig op ved lågen for at posere med en kontrastfuld baggrund

og parat-til-start-til-løb!

Hvis man skruer numsen tilpas langt op af lågen, kan man få rigtig god fart på, allerede før man når til terrassedøren :muhaha:

Hihi… Virkelig skønne billeder! Kan især godt lide det sidste billed af din fine Sander!

Arj hvor er de skønne!

Mine forældres gamle Mads kunne også det der trick med at gå baglæns op af ting for at få ekstra fart på :ok:

Plejer Sander godt nok at være så mørk? Er det ham, der har lagt æg? :høhø:

Dejlige billeder - ikke mindst det af Fanny. Dejligt årvågent udtryk. :slight_smile:

Sander er faktisk så mørk, at en dommer stillede spørgsmålstegn ved, om han virkelig var creme og ikke rød :slight_smile:

Hehe, jeg var faktisk lige ved at skrive, at jeg synes, han ser helt rød ud, men tænkte, at det nok bare ville udstille min uvidenhed og lod være :smiley:

Jeg synes bare ikke, han plejer at være mørk på ryggen og på ørerne, men måske har det mere at gøre med vinklerne på fotografierne :slight_smile:

Jeg tror ofte, det har noget med lyset at gøre, for prøv at se her:

Men jeg ville nu under alle omstændigheder karakterisere ham som “abrikos”. Den farve eksisterer så ikke officielt hos burmeseren, så vi holder fast i creme, som står på stamtavlen og hvis det en dag giver problemer på udstilling, må han bare blive hjemme :slight_smile:

Skønne billeder af dejlige katte :hjerte:

Uuuh skønne billeder af mine yndlings Slangeruppere:høhø:

De ser rigtigt ud til at nyde vejret:love2:

Tine

[QUOTE=skoglund;875169]De ser rigtigt ud til at nyde vejret:love2:
[/QUOTE]

Ja, de fleste af dem har været ude non-stop siden kl. 7 imorges, da jeg fik besked på at åbne døren :slight_smile: Ana tager sig pt. en ordentlig skraber i Katkabin’en.

Dejlige billeder af de skønne katte :slight_smile: Og vejret er da også lige til det. Du må altså invitere ud når der kommer killinger så man kan opleve banden på hjemmebane :slight_smile:

Det regner jeg også med at gøre, men hvis sidste gang er noget at gå efter, så er en gang killingenus altså ikke den bedste måde at opleve mine på “live”. Der var for mange mennesker til at man kunne flippe ordentligt ud, så de fleste af dem lagde sig bare til at sove og ventede på, at folk begyndte at gå :wink: