Nyt fra dyrlægevagten

Advantage er et mildt og skånsomt loppemiddel til hunde og katte. Produktet har en dobbelteffekt, idet det både virker på de voksne lopper og loppelarverne i omgivelserne. Lopper er meget følsomme over for Advantage, hvilket betyder, at effekten indtræder særdeles hurtigt. Advantage kan bruges til drægtige og diegivende tæver og hunkatte samt til hvalpe og killinger fra 7. leveuge. Advantage kan bruges til hunde og katte med loppeallergi, idet loppen ikke behøver at suge blod for at dø. Yderligere er Advantage vandfast.
http://www.dyrlaegevagten.dk/shopframe.cfm/cms/id=32/sprog=1/grp=yes/

SAMT

Rejse til Bornholm med hund/kat.

Vi får fortsat mange henvendelser om rejse med
Hund/kat til Bornholm via Sverige.
Redaktionen gentager:
Det er nødvendigt med ormebehandling og atteststation på behandlingen hos en dyrlæge uanset, om man kører i bil eller kører med tog.

Jeg bruger Adventage til mine katte og er fuldt ud tilfreds med det.
Dengang jeg havde fritløbende kat havde jeg en ældre damemis som havde flåter med hjem, men da hun fik sin Adventage kom hun aldrig hjem flåter igen, men hun er så også den eneste kat jeg har oplevet det med.

Advantage er også effektivt mod flåter,det virker efter max.48 timer.

er vidst ikke helt med. advantage er da et gammelt produkt. når jeg klikker på linket kommer der blot en prisliste op. hvad er nyheden?

Et problem med Advantage er at det tager IKKE loppeæg.

Aner ikke hvad nyheden er, har aldrig haft lopper på misserne. Prislisten er sikkert fordi man skal købe noget -høhø
Formidler bare fra Nyhedsbrevet fra Dyrlægevagten, (til dem der ikke får det) uden at tage stilling til indholdet (da jeg ikke aner noget om lopper).

Men iøvrigt, hvis der er noget unøjagtigt eller forkert, så kan man skrive til dem om det.
Ansv. redaktør Jens Bakkegaard: [email protected]

Vi bruger også Advantage - og i 4 uger siden vi dryppede har der ikke været flåter og dem er her ellers mange af. Men vi er nødt til at gentage 1 gang om måneden for at opnå den optimale effekt, synes jeg.

Det er fordi det ikke tager loppeæg. Så de bliver jo ved med at komme :slight_smile:

Det er fordi det ikke tager loppeæg. Så de bliver jo ved med at komme :)[/quote]

Jeg har så heldigvis ikke erfaringer med loppe - kun med at forebygge, så jeg kan ikke udtale mig om det med æggene. Hvad bruger du i dette tilfælde?

Det er fordi det ikke tager loppeæg. Så de bliver jo ved med at komme :)[/quote]

Jeg har så heldigvis ikke erfaringer med loppe - kun med at forebygge, så jeg kan ikke udtale mig om det med æggene. Hvad bruger du i dette tilfælde?[/quote:2y85yc2t]

Jeg bruger program vet. sammen med capstar :slight_smile: