Nyt fra Lykken, Birk OG Manne

Hej så er der en ny på tråden, vi er en bedstemor og 2 katte, en Hellig Birma på snart 7år og en Main Coon på 3 1/2år, bimse musen har fra han var 1år, haft perioder med dårlige nyretal, og de sidste 3 år været på nyrekost, men endnu er han glad og snakkende, men har altid været en sovemis og en bange mis, kan ikke lide børn, hunde, gæster og andre katte:hjerte: men han er elsket, med alle sine særheder, Manne (Struves Manuel) er en dejlig stor MCO på 10kg han er blid som dagen er lang og har siden han kom ladet Birk bestemme, det har ændret sig den seneste tid, men Birk giver sig ikke sådan, jeg ved dagen kommer hvor jeg må sige farvel til min sidste birma:ked: men håber der er lang tid endnu, Manne skal ikke være ene kat, så jeg må indrømme at jeg er begyndt, at se mig om efter hvilken rase den næste skal have, og jeg vil meget gerne møde nogle Cornich rex, for jeg kan ikke vælge kat bare ud fra billeder og tekst, jeg må se og føle:p desværre kan jeg ikke lige hitte ud af det med billeder, de må komme når jeg har lært det

:velkommen::velkommen:

TAK ;0)

Hejsa, Lykken - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

:velkommen::velkommen::velkommen:

:velkommen: Der er nu heller ikke noget så godt som at “se med fingrene” når det gælder katte:)

Velkommen til KG… du bliver helt sikkert glad for at være her :slight_smile:

… psttt, jeg synes også man ser bedst med fingrene :høhø:

Hej og VELKOMMEN!

Nu er
Malling jo ikke voldsomt langt fra Århus og jeg VED at Adelies opdrætter (Cornish Rex) gerne vil ha’ besøg. De har ovenikøbet killinger lige nu :smiley:

Og du er selvfølgelig osse velkommen til at komme og se på min Cornish hvis du vil. Som bonus bor jeg kun 5 minutter fra Adelies opdrætter (Århus Nord) så du kan slå to fluer med et smæk :slight_smile:

Hvis du er på Facebook kan du starte med at kigge ind i gruppen der omhandler det nye kuld… Jeg håber du kan se billederne :slight_smile: Redirecting...

Jeg er ikke helt sikre på om de har en egentlig hjemmeside. Men jeg skal gerne gi’ dig et telefonnummer på PB hvis du sender mig en Privat Besked her :slight_smile:

Hej og VELKOMMEN!

Nu er
Malling jo ikke voldsomt langt fra Århus og jeg VED at Adelies opdrætter (Cornish Rex) gerne vil ha’ besøg. De har ovenikøbet killinger lige nu :smiley:

Og du er selvfølgelig osse velkommen til at komme og se på min Cornish hvis du vil. Som bonus bor jeg kun 5 minutter fra Adelies opdrætter (Århus Nord) så du kan slå to fluer med et smæk :slight_smile:

Hvis du er på Facebook kan du starte med at kigge ind i gruppen der omhandler det nye kuld… Jeg håber du kan se billederne :slight_smile: Redirecting...

Jeg er ikke helt sikre på om de har en egentlig hjemmeside. Men jeg skal gerne gi’ dig et telefonnummer på PB hvis du sender mig en Privat Besked her :slight_smile:

:velkommentilkg:

Tak det er da en velkomst der vil noget :slight_smile: :slight_smile: jeg er ikke på face book :frowning: det har der lige som ikke været brug for, jeg vil meget gerne se dine rexér Trekkie grrrl :wink: men har ikke helt fundet rundt her inde men det kommer :wink: jeg har boet i Århus nord

:velkommen::velkommen::velkommen:

Ha ha jeg har endeligt fundet en måde at følge med i de tråde jeg har skrevet i :wink: det har jeg savnet, følte jeg startede forfra hver gang!

Har du fundet ud af at “abonnere” på trådene med email-advis? :slight_smile:

Stort velkommen :velkommen: Jeg håber, at din bimse stadig har mange gode år i sig :slight_smile: Hvis du er interesseret i de skønne “krøllemissere” synes jeg bestemt, at du skal tage på besøg hos Trekkie og hendes opdrætter. Hvem ved, hvad man kan blive fristet til? :hjerte: