Nyt hjem til kastreret hankat, Sjælland

Hej med Jer,
Jeg er ny her og det er virkelig ikke med min gode vilje at jeg nu skal skrive dette. Jeg står i den ærgelige situation, at jeg bliver nød til at finde et nyt hjem til min fantastisk søde og venlige Tigermis. Tiger har altid været en udekat, der elsker at gå på opdagelse i timevis og har selvfølgelig derfor altid haft mulighed for det. Problemet er at jeg for nylig flyttede og Tiger flyttede naturligvis med. Dog bor jeg stadig i vores “gamle” område og derfor søger Tiger tilbage til det hans hus, have og ikke mindst carport. De nye ejere har nu i nogle måneder fundet sig i at han er der, men han hopper op og sidder på deres biler i vores gamle carport (som han altid gjorde med vores) og de er ved at være godt trætte af det, og fortæller mig at de har fået poleret bilerne flere gange nu! Han hopper jo ikke op på andre biler, så det er udelukkende fordi han kender det gamle sted. Jeg har selvfølgelig fuld forståelse for, at de ikke synes det er særlig fedt, og må derfor også tage konsekvensen deraf. Det er super ærgerligt, at det er sådan en ting, der skal gøre at jeg ikke kan have ham, hvor jeg bor, da flytningen og tilvænningen til vores nye sted ellers gik rigtig godt.
Lidt om rødmissen Tiger; han er er kastreret og 8 år gammel, men er dejlig ung af sind. Han er vant og glad for mennesker (også børn :slight_smile: og andre katte og er vokset op med en bror, som vi desværre mistede sidste vinter. Han er en lækker vamset huskat, der elsker at nusse, elsker at lege, jage og være udenfor og snuse.
Jeg forestiller mig at han vil kunne få et rigtig godt katteliv på en gård, hvor der bliver “passet på” kattene og hvor de ikke går for lud og koldt vand. Det vigtigste for mig er at han får det godt, får lov til at være ude og på opdagelse og får mad! Jeg bor i Ølstykke nord for Rosklide, men er villig til at køre langt, for at finde det bedste hjem til ham, hvor han bare kan være kat!
Er der nogen der har lyst eller kender nogen der kan give Tiger det katteliv som han fortjener? Jeg er åben for gode råd og sætter pris på Jeres hjælp og katteLOVE :slight_smile:
Mange krydsede fingre fra Majken

Det er trist, når man kommer til et punkt som det, du er kommet til. Hvis det eneste alternativ er at holde ham inde, så forstår jeg godt, du leder efter nyt hjem til ham. Det ville næsten helt sikkert aldrig gå godt at forsøge på det.

Jeg håber, du finder et rigtig godt sted til ham :kryds:

(P.S. Jeg har slettet din annonce i den anden kategori. Den ligger korrekt her, og det er meget uhensigtsmæssigt at have det samme emne til at køre i to separate kategorier).

1 Synes om

Ja, det er alternativet og jo ikke et godt et desværre. Det er han ikke fortjent med.
Tak for det, jeg skulle lige finde rundt her, så det er bare helt i orden :slight_smile:

1 Synes om