Nyt hjem til min 2 katte: Bengal 2 år og HelligBirma/huskat 1,5 år

Det er et kæmpe tab - men jeg må af med mine dejlige, søde, unge og smukke hankatte!

Efter vi har fået et lille menneske-barn i familien, må jeg indrømme at det er for stor en mundfuld også at have 2 katte. Det er hårdt at indse - men kattene er simpelthen i vejen, nu hvor vi har en baby. Jeg leder derfor efter det perfekte hjem til mine selskabelige, kælne og frække katte børn.

Meeko er en ægte bengaler (med stamtavle - fra et rigtig godt opdræt) og har et helt særligt venligt temperemant. Alfie er en blanding af Hellig Birma og huskat. Han er afslappet og kælen. De 2 er uadskillelige!!! Jeg leder efter det helt rigtige hjem og giver dem kun bort såfremt jeg finder dette!

Meeko har smukke leopard pletter/rosetter og tiger striber på poterne. Alfie er den vildeste hvide blanding med grå-brune tiger striber over det hele.

Lidt om deres personligheder hver især - og jeg skal prøve at være ærlig:

Meekos bedste sidder:
-Social
-Kælen
-Puttetrold
-Elsker børn (og babyer)
-River aldrig
-Legesyg
-Aktiv
-Klog (kan forskellige tricks som: sit, stå, highfive, hop og hent)

-Smuk pels
-Behøver ikke pelspleje og fælder ganske lidt
-Elsker kram og at være i armene på folk
-Kan med andre katte
-venlig og kærlig mod alle

  • Knytter nemt bånd

Meekos dårlige sidder:
-Fræk
-Forstår ikke et nej
-Enormt mad glad og man kan ikke lade menneske-mad stå fremme.
-rigtig lille gavtyv
-Kan ikke lide lukkede døre og forsøger at åbne håndtaget
-“taler” meget
-Vil se, dufte, røre og udforske ALT
-Kan ikke være en ude kat, da hans nysgerrighed nok driver ham bort.


Alfies bedste sidder:

-enormt kælen, men kun når han selv opsøger
-elsker fødder og vil rigtig gerne lege med dem

-afslappet
-kan med alle katte
-god mod børn
-river aldrig
-elsker kold luft
-nem pels pleje
-passer sig selv
-finurlige personlighedstræk, som ikke kan forklares
-findes ingen som ham i udseende

  • kan ikke miave rigtigt og piver kun ind i mellem hvis han vil noget akut (Og det lyder så sødt)

Alifies dårlige sidder:
-kan virker reserveret
-kommer kun når han har lyst og ikke fordi man kalder på ham
-lidt af en doven trold
-fælder lidt, men det er ikke så galt

-kunne trænge til en lille slankekur
-kan ikke lide at blive båret rundt

De 2 katte elsker leg og du vil aldrig opleve et kedeligt øjeblik med dem! De både slås og jagter hinanden rundt - men kan også ligge og putte om og pleje hinanden. De er gode til at aktivere hinanden og kan sagtens være alene hjemme. De elsker dog selskab og især børn der vil lege med dem! De kommer fra et hjem hvor de har været i centrum. Kun god kornfri kost og alle lægebesøg er overholdt. Meeko er 2 år og Alfie 1 1/2.

Jeg leder efter et hjem hvor de har mulighed for at komme ud på en (afspæret) altan/have og hvor de blot er elsket og passet på af en familie som har erfaring med at have kat. Jeg ønsker et symbolsk beløb på 4500kr for de 2 katte. (Bengaleren alene har kostet 12.000) og en underskrift/håndtryk på at de ikke bliver solgt/givet videre uden mit samtykke. Hvis det ikke viser sig at være et match - ønsker jeg at de kommer tilbage til os. Ville blive glad for billeder engang i mellem.skriv her eller til [email protected]