Hejsa…
Jeg bliver altså nødt til at vise jer, at jeg har lavet nyt design efter…øh.235325235 gange
www.zaphy.dk
Jeg mangler at lave gallerier, men magter ikke mere ligenu…
kom gerne med ris og ros …pls!!
Hejsa…
Jeg bliver altså nødt til at vise jer, at jeg har lavet nyt design efter…øh.235325235 gange
www.zaphy.dk
Jeg mangler at lave gallerier, men magter ikke mere ligenu…
kom gerne med ris og ros …pls!!
Ser rigtig godt ud!
Dejlig rolige farver
Det er flot.
Men fortæl hvem der er forældre til dine killinger.
Og et foto af faderen til dem også
[QUOTE=Coon Danica;960715]Det er flot.
Men fortæl hvem der er forældre til dine killinger.
Og et foto af faderen til dem også :)[/QUOTE]
Nå ja det har jeg da slået helt ud … Suk :P…
må jeg lige få lavet når jeg laver galleri…
[QUOTE=DK Zaphy;960722]Nå ja det har jeg da slået helt ud … Suk :P…
må jeg lige få lavet når jeg laver galleri…[/QUOTE]
Og husk deres stamtavler også
du kommer lige med de vigtige guldkorn …tak:)
Lige en lille stavebøf:
enten
Nyttige informationer
eller
nyttig information
Flot side med gode rolige farver.
Flotte farver, flot opbygning!
Det generer mit øje at der er en række poter i ventre side men ude til højre er der nogle tilfældigt og kun delvis. Måske bedre med lidt symetri, f.eks en række poter der går opad igen i højre side?
Hehe jeg kender godt det der med at lave nyt design på sin hjemmeside hele tiden Jeg har lige opdateret min egen, og har allerede tanker om hvordan den ellers kunne se ud, men jeg må nok hellere vente lidt inden jeg laver den om igen…
Til sagen: jeg synes det er nogle rigtig fine afslappende farver du har valgt, og den er nem at finde rundt på. Der mangler nogle ting, men det er du jo allerede opmærksom på, så alt i alt synes jeg den er rigtig fin
Flot. Jeg må vist også til at gøre noget ved min hjemmeside…
Om os
Lasse og jeg (Tine) (mellemrum mellem jeg og (Tine)) ejer begge stamnavnet.Lasse er 25 år og arbejder hos Siemens. Han er uddannet mekaniker.
Jeg er 22 år og studerer multimediedesign.
Vi ejer et hus i Midtjylland (stort bogstav), hvor der er masser af plads til dyrene. Udover at have kat, har vi også 2 hunde, Perle og Charlie, så kattene vil derfor være vant til hund.
Vi mener begge to, at det er vigtigt at have den nødvendige viden omkring at have kat og avle katte, så derfor vil vi tage til foredrag omkring katten. Lige pt. er vi ved at tage NFO kørekort, og vi vil være færdig med det i 2013. ærdig med det i 2013.
Og så ville det være skønt hvis især næstsidste afsnit
fik et linjeskift et sted, så der står ca. lige meget tekst
på begge linjer. Men det er måske bare mig. Ellers er
jeg enig i at den er fin og rolig at se på.
Uh det er SÅ dejligt i kommer med guldkorn…
Det er skide irriterende at have stavebøffer:P
Lige nu driller den med at få Links til stamtavler suk…tror jeg er kørt træt i det…
[QUOTE=HeroldDesign;960733]Flotte farver, flot opbygning!
Det generer mit øje at der er en række poter i ventre side men ude til højre er der nogle tilfældigt og kun delvis. Måske bedre med lidt symetri, f.eks en række poter der går opad igen i højre side?[/QUOTE]
Må lige se hvad jeg kan gøre… var MEGET i tvivl med baggrunden!!!
Linket til kontakt fra forsiden er dødt - men det virker fint på andre sider. Det er som om du kun får angivet halvdelen af sidenavnet og ikke et fulds link.
Et telefonnummer er også nyttigt - mange potentielle købere, specielt de lidt ældre, foretrækker at ringe frem for at skrive en email, Og så en angivelse af ca hvor i landet i hører til så potentielle købere kan placere jer geografisk.
Jeg kan godt lide temaet og farverne, men synes det hele virker meget stor ift. billeder og tekst. Der er meget tom plads alle steder hvilket er lidt ærgerligt. F.eks. hunkatte siden hvor der er en hel masse plads, og et lille billede af en enkelt hunkat.
[QUOTE=Panthera;961005]Linket til kontakt fra forsiden er dødt - men det virker fint på andre sider. Det er som om du kun får angivet halvdelen af sidenavnet og ikke et fulds link.
Et telefonnummer er også nyttigt - mange potentielle købere, specielt de lidt ældre, foretrækker at ringe frem for at skrive en email, Og så en angivelse af ca hvor i landet i hører til så potentielle købere kan placere jer geografisk.
Jeg kan godt lide temaet og farverne, men synes det hele virker meget stor ift. billeder og tekst. Der er meget tom plads alle steder hvilket er lidt ærgerligt. F.eks. hunkatte siden hvor der er en hel masse plads, og et lille billede af en enkelt hunkat.[/QUOTE]
Tak forfeedback! havde ikke liges set det med dødt link…Grunden til den der er meget plads er til nogle gallerier, der skal være…det tager bare sindssygt langtid at tage…
Jeg har været MEGET i tvivl med at lægge mit nr ud…
jeg ved også, at det er rimelig skidt at smide sin email op, da der kører “bots” som søger efter mails rundt på nettet, for de kan spamme med deres mærkelige tilbud…om det findes til tlf ved jeg ikke, men så havde man jo nok hørt det, så kan jeg vel egent godt
[QUOTE=DK Zaphy;961358]Tak forfeedback! havde ikke liges set det med dødt link…Grunden til den der er meget plads er til nogle gallerier, der skal være…det tager bare sindssygt langtid at tage…
Jeg har været MEGET i tvivl med at lægge mit nr ud…
jeg ved også, at det er rimelig skidt at smide sin email op, da der kører “bots” som søger efter mails rundt på nettet, for de kan spamme med deres mærkelige tilbud…om det findes til tlf ved jeg ikke, men så havde man jo nok hørt det, så kan jeg vel egent godt :)[/QUOTE]
Kan man ik komme uden om det ved at lave sit nr som et billede, så kan de ikk læse det
Den har jeg ikke tænkt på…det kanjegikke svarer på:)
De bots skulle være rimelig gode til det (hvad jeg har fået at vide)
så vi har fået frarådt…Men synes ikke jeg har fået noget spam endnu på min email… Det kommer vel…Måske man skal prøve at gøre det som et billede som du siger…
Det ser godt ud. Jeg kan godt lide det meget rolige farvetema. Behageligt for øjnene.
Og sød detalje med poterne rundt.
Jeg har i øvrigt ikke oplevet nogen problemer i løbet af de sidste tre år ved at have både nr. og email på min hjemmeside Ingen mærkelige opringninger, ingen ekstra spam - og hvis der kommer så er google spamfilter effektivt nok til at tage det
Et lille pst - når du vil lave en apostrof, så brug den knap der sidder ved siden af enter. Den du kan lave * med når, du trykker på shift samtidig, det er den der laver apostrof som i Eife’s, så det ikke bliver Eife´s eller Eife`s
… og hvor ér det godt at jeg aldrig skal have mig en NFO, nøøøøj Althea er nuttet