Nyt kamera :-)

Er ret glad for dette billede… :slight_smile: Men motivet hjælper nu også :wink:

Det er også et flot og skarpt foto. Og motivet fejler heller ikke noget :slight_smile:

Bernie! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Dejligt, med nyt kamera. Så glæder jeg mig til at se flere billeder. :smiley:

:ok::inlove:

Smukt :hjerte: - og hvilken overflod af knurhår. :smiley:

Smuk kat :iloveyou:

Skønt foto :hjerte:
Og søster Lou Lou, Josephine og Cedille er helt enige om at det er et godt motiv :smiley:

Sad lige og tænkte det samme

lækker misser :hjerte:

Mange tak :slight_smile:

[QUOTE=Blabl;1013477]Bernie! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Dejligt, med nyt kamera. Så glæder jeg mig til at se flere billeder. :D[/QUOTE]

Hehe. Ja, det kommer til at tage tid :wink: Dette er billede nr. 54 ud af 65 billeder (tror jeg det var) og det eneste, der virkelig imponerede mig (ja, var godt nok overrasket over mine evner/mit held :høhø:).

Takker :slight_smile:

Tak FinnFrode. Og ja, knurhår er ikke en mangelvarer her i huset. De finder også meget gerne vej ind i næse og ører, når vi skal putte/sove om aftenen :tihi:

Mange tak.

[QUOTE=Coon Danica;1013493]Skønt foto :hjerte:
Og søster Lou Lou, Josephine og Cedille er helt enige om at det er et godt motiv :D[/QUOTE]

Er sikker på, at de også selv er fantastiske motiver :inlove:

[QUOTE=Rumle;1013505]Sad lige og tænkte det samme

lækker misser :hjerte:[/QUOTE]

Tusind tak :slight_smile:

Freja poserer på sin egen lidt humoristiske facon :tihi:

Hun er da bare smuk med sin sorte øjenskygge… :hjerte:

Det er altså også rigtig godt af Freja - selv om man føler trang til at stå på hovedet :tihi:

I øvrigt er det da også nogle ret imponerende knurhår, hun har. Det har jeg ikke tænkt over før :slight_smile:

Ja, vi synes også hun er en lille skønhed. :slight_smile:

[QUOTE=galath;1013525]Det er altså også rigtig godt af Freja - selv om man føler trang til at stå på hovedet :tihi:

I øvrigt er det da også nogle ret imponerende knurhår, hun har. Det har jeg ikke tænkt over før :)[/QUOTE]

Tror det var en “refleks”, da jeg kom over til hende. Så gasser man sig jo lidt og blotter mavsen, så man kan blive nusset ordentligt. :høhø:
Sjovt. Det har jeg da heller ikke tænkt over før. Jeg har til gengæld lagt mærke til (når jeg kigger på hende herhjemme), at nogle af hendes knurhår er mørke :slight_smile:

[QUOTE=Blabl;1013477]Bernie! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Dejligt, med nyt kamera. Så glæder jeg mig til at se flere billeder. :D[/QUOTE]

Du kan forresten bare kigge med på facebook. :wink:

Ja, det fandt jeg ud af. :høhø:

Dejlige billeder begge to men det første er bare suverænt :slight_smile: