Nyt kamera

Jeg har jo sidste dag på min elevplads i overmorgen, men da min chef er i England den den dag, blev der holdt afskeds morgenmad for mig i dag, hvor jeg (traditionen tro) blev rigeligt begavet :slight_smile:

Jeg fik 2 bøger af Stieg Larsson og den første Narnia bog, og så det bedste af det hele: Et Nikon D40 :wehu:de havde også købt taske til det, ekstra batteri og 4 2 GB memory cards :slight_smile:

Jeg har ønsket mig et digitalt spejlrefleks kamera i flere år nu, men det er ikke lige det man prioriterer når man er på elevløn.

Nå, men til sagen: Her kommer de første billeder jeg har taget med det nye kamera :slight_smile:

Mardoc:

Sweetie:


Alta:


Joey inkl. kakaoskæg:

Kære Annie…

Fine…fine billeder…af dine smukke katte. :slight_smile:
også af din søn - hvor ser han sød ud.:wehuu:
Mange gode hilsner
Mona

Super gaver. Tillykke skal du have herfra. Smukke billeder af skønne motiver

mvh
Gitte

Tillykke med de fine gaver, det var da utrolig flot af dem :thumbup:

Så må du i gang med at øve dig med kameraet, der er jo uanede muligheder i sådan et, men du er jo allerede godt på vej :ok:

Wauw, sikke nogle gode billeder. -wehuu -wehuu
Og damn, nogle gaver. -wehu -wehu -wehu

[quote=Miff;108993]Tillykke med de fine gaver, det var da utrolig flot af dem :thumbup:

Så må du i gang med at øve dig med kameraet, der er jo uanede muligheder i sådan et, men du er jo allerede godt på vej :ok:[/quote]

Ja, jeg må nok hellere læse brugsforvirringen :tihi:

Det var da bare nogle super lækre gaver…

Et stort tillykke med at du næsten er færdig… Dejligt…

Skønne billeder…

Sikke nogle flotte modeller du har :thumbup: - og tillykke med uddannelsen.

Tillykke med dit nye kamera … Super gode billeder :ok:…også af din søde lille dreng :slight_smile:

Det var dog en utrolig dejlig dreng du har der. Misserne er da også søde og nå ja tillykke forresten:):slight_smile:
Men billedet af din søn er nu det bedste.
Knus Elin

Tillykke med det lækre kamera :thumbup:

Virkelig fine billeder :wehuu:

Nøj for en lækker gave at få. :thumbup: Tillykke med det hele. S

Og sikke gode billeder alle sammen! :smiley:

:uha::uha::uha:

Det var da nogen fine gaver, men jeg tror nu at dine katte og søn ville have været gode selv med det billigste kamera - for de er da bare dejlige.

Og hvad er du nu uddannet som ??

:?

Det var da nogen fine gaver, men jeg tror nu at dine katte og søn ville have været gode selv med det billigste kamera - for de er da bare dejlige.

Og hvad er du nu uddannet som ??

:?[/quote]

Tusind tak :slight_smile:

Jeg er kontor assistent :slight_smile:

Det var da nogle lækre gaver.
Jeg har selv et Nikon D40 og er super glad for det :slight_smile:

og sikke nogle flotte billeder, du har taget :slight_smile:

Åh Annie - kæmpekrammer - de første fotos var af Mafferskat! :wehuu: Tusind tak! Den kære dreng! Jeg vidste, at han ville folde sig ud hos dig og skovserne!
Tillykke med titlen - din flotte hovedopgave - og både mitter og unger.
Du har helt klart et talent med et kamera, supergodt, at det talent nu har fået et godt redskab :thumbup:

Stort tillykke med at du nu er færdiguddannet - håber du snart finder et andet arbejde du bliver glad for. Det er da også nogle rigtig gode gaver du har fået - men der må være noget galt med det kamera?? Mangler der ikke et billede?? :slight_smile:

Og endnu engang tusind tak for hjælpen i søndags - det var bare så lækkert.

Tillykke Annie :slight_smile:
Og hvor er det nogle skønne missebilleder :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Stort tillykke med den færdiggjorte elevplads

Og tillykke med det nye kamera! jeg har samme model, og ville ikke undvære det